مهندس ابوالفضل پایداری گفت: پیرو تاکید حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن بر تسریع در زمینه مدرسه سازی، 40 مدرسه فرزندان میهن برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری شده است.

گروه صنعتی میهن از چندی پیش ساخت 110 مدرسه در مناطق محروم کشور را آغاز کرده است و به زودی نیز در تفاهم نامه ای دیگر با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، قرارداد عملیات ساخت 60 مدرسه دیگر را امضاء خواهد کرد تا شاهد ساخت 170 مدرسه از سوی این گروه صنعتی در سراسر کشور باشیم.

 

میهن (3)

 

به بهانه آغاز سال تحصیلی و نهضت مدرسه سازی روستایی از سوی میهن با مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن به گفت وگو پرداختیم که در ادامه آن را می خوانیم:

 

*میهن در چند استان کشور عملیات مدرسه سازی را آغاز کرده است و همزمان با آغاز سال تحصیلی چند مدرسه آماده بهره برداری برای دانش آموزان خواهد بود؟

 

-به دنبال امضای تفاهم با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عملیات ساخت 110 مدرسه با نام "فرزندان میهن" را در 18 استان کشور از جمله استان های خراسان جنوبی، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان غربی، لرستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و قزوین آغاز کرده ایم.

پیشرفت ساخت در هر کدام از این مدارس متفاوت است و در حال حاضر 40 مدرسه برای ابتدای سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری شده است و تا پایان مهرماه امسال نیز حدود پنج مدرسه دیگر تکمیل خواهد شد.

 

میهن (2)

 

*مهمترین دلیل حضور میهن برای مدرسه سازی در استان های مختلف کشور چه بوده است؟

 

-موضوع ورود میهن به مقوله مدرسه سازی نشات گرفته از اهمیت جایگاه مسئولیت اجتماعی در این گروه صنعتی است، که با حمایت ها و تاکیدات همیشگی جناب حاج ایوب پایداری از اولویت اساسی برخوردار است. در حال حاضر میهن علاوه بر تولید و عرضه محصولات با کیفیت و سلامت محور مورد نیاز جامعه، تلاش دارد که نسبت به هم میهنان عزیزمان از منظر مسئولیت های اجتماعی نیز انجام وظیفه نماید که اهتمام در عرصه ارزشمند مدرسه سازی با همین رویکرد در حال انجام است .

مدرسه سازی در نقاط محروم کشور با هدف حرکت در مسیر ایجاد عدالت آموزشی است و ما فقط مدرسه نمی سازیم، ساخت کتابخانه کوچک، تهیه پک های آموزش علوم و میکروسکوپ برای دوره ابتدایی، تامین کتاب های کمک درسی و دیگر عناوین کتاب، تهیه لوازم ورزشی مورد نیاز دانش آموزان و ... را نیز برای این مدارس تدارک می بینیم.

امیدوارم خداوند در این راه خیر کمک حالمان باشد تا بتوانیم برای توسعه و سربلندی هر چه بیشتر فرزندان عزیز میهنمان به سهم خود بکوشیم و اثرگذار باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.