با امضای تفاهم نامه ای میان مدیران عامل گروه صنعتی میهن و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، این شرکت به طرح "آجر به آجر" پیوست.

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در این نشست، حمایت از توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی را ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که طرح "آجر به آجر" به یک پویش همگانی تبدیل شود.

 

گفتنی است که هدف از اجرای طرح آجر به آجر، توسعه فرهنگ مشارکت، همدلی و مسئولیت پذیری اجتماعی ست و دانش آموزان و آینده سازان کشور می توانند با مشارکت در این طرح در امر مقدس مدرسه سازی سهیم شوند.

 

5

 

وی در ادامه بیان کرد: حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن، مدرسه‌ سازی را یک وظیفه معنوی و بسیار پربرکت می دانند که می‌ تواند بر بهبود زندگی فرزندان میهن اثر سازنده ی بلند مدت داشته باشد .

 

براساس گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گروه صنعتی میهن تاکنون احداث بیش از ۱۷۰ مدرسه در سراسر کشور را متعهد شده و بهره برداری تعدادی از این پروژه ها از هفته گذشته آغاز گردیده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

 

یادآور می شود که در نشست امضای تفاهم گروه صنعتی میهن و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر مهاجرانی معاون مشارکتها و برنامه ریزی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن ،مهندس قورچی بیگی مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان و مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.