از جمله مهم‌ترین بسترهای آموزش سرمایه گذاری کشور می‌توان به آموزش ‌سرمایه گذاری هوشمند با دلفین وست اشاره کرد. با استقبال حداکثری مردم از بازار بورس ایران در چند سال گذشته، می‌توان کاربردی‌ترین آموزش‌های بورس و تحلیل تکنیکال را در دلفین ‌وست جست‌وجو کرد.

یکی از دستاوردهای عصر حاضر در زمینه‌ی سرمایه گذاری، کشف روش‌ها، فرصت‌ها و ابزارهایی است که آحاد جامعه به کمک آن‌ها می‌توانند در بازارهای مختلف به سرمایه گذاری پرداخته و از آن‌ها سود بگیرند. این در حالی است که قبل از ایجاد این روش‌ها و ابزارها، فعالیت در بازارهای مالی تنها به گروه خاصی از افراد جامعه اختصاص داشت که از نظر موقعیت اجتماعی و مالی می‌توانستند به سرمایه گذاری در بازارهای مالی بیندیشند. اما امروزه همه‌ی مردم می‌توانند در بازارهای بورس، فارکس، کریپتو، طلا و .... سرمایه گذاری کرده و روز‌به‌روز فعالیت خود در این محیط‌ها را گسترش دهند. یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه ‌گذاری برای افراد، وجود منابع غنی آموزشی در این زمینه است. از جمله مهم‌ترین بسترهای آموزش سرمایه گذاری کشور می‌توان به آموزش ‌سرمایه گذاری هوشمند با دلفین وست اشاره کرد. با استقبال حداکثری مردم از بازار بورس ایران در چند سال گذشته، می‌توان کاربردی‌ترین آموزش‌های بورس و تحلیل تکنیکال را در دلفین ‌وست جست‌وجو کرد.

چرا آموزش تحلیل تکنیکال از اهمیت بالایی برخوردار است؟

تحلیل تکنیکال یا «Technical Analysis»، شیوه‌ای خاص برای تحلیل بازارهای مالی است که در آن کلیه پیش‌بینی‌های بازار با رصد کردن نمودارهای قیمتی و همچنین با بررسی سابقه گذشته‌ بازار به دست می‌آید. تحلیل تکنیکال را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین شیوه‌های تحلیل در بازارهای مالی مختلف به حساب آورد که می‌توانید در انواع محیط‌های مالی از آن بهره بگیرید. برای مثال، اگر شما یک دوره آموزش تحلیل تکنیکال را گذرانده باشید، از اطلاعاتی که در این آموزش کسب کرده‌اید می‌توانید در هر بازار داخلی یا خارجی استفاده کنید. بنابراین تحلیل تکنیکال یک ابزار همه‌جانبه برای یک تریدر است. شما اگر بخواهد وارد بازار بورس تهران شوید و در زمینه‌ی فعالیت در آن آموزش ببینید، آموزش تحلیل تکنیکال در اولویت سرفصل‌های آموزشی شما قرار خواهد داشت. برای فراگیری آن می‌توانید روی دوره‌های جامع آموزش تحلیل تکنیکال دلفین وست حساب کنید.


image_eb41c286f90cd93be76e5b64503264692f23caf0

 

ضرورت آموزش بورس برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای

افرادی که در بازار بورس تهران حضور دارند به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند؛ یک دسته‌ی آن‌ها افراد و تریدرهای مبتدی هستند که تازه وارد این بازار شده‌اند و هنوز از جزئیات معامله در این بازار آگاه نیستند. دسته‌ی دوم هم تریدرهایی حرفه‌ای هستند که سابقه‌ چند ساله‌ فعالیت در بورس را دارند و به‌صورت کلی با چگونگی سرمایه گذاری در این بازار آشنایی دارند. اما هر دو دسته باورهای اشتباهی در مورد آموزش دارند که اگر آن را برطرف نکنند، ممکن است آینده‌ سرمایه آن‌ها به خطر بیفتد. برای مثال، بیشتر تریدرهای مبتدی تصور می‌کنند که برای موفقیت در بورس به آموزش احتیاج ندارند و صرفاً از روی سیگنال‌ها و اطلاعات دیگر افراد باسابقه در بورس می‌توانند سودهای موردنظر خود را از این بازار ببرند. در برابر افراد مبتدی، افراد حرفه‌ای‌تر تصور می‌کنند که دیگر همه چیز را در مورد بورس و معامله در آن می‌دانند و دیگر به آموزش‌های بیشتر در این زمینه نیاز ندارند!

شاید در نگاه اول باورهای این افراد صحیح به نظر برسد، اما با توجه به دو مفهوم زیر، می‌توان ماهیت آن‌ها را زیر سؤال برد:

  • حتی بهترین سیگنال‌هایی که برای خرید یا فروش سهام در بورس داده می‌شود هم ممکن است گاهی اشتباه باشد. بنابراین تریدرهای مبتدی هم علی‌رغم رصد کردن اطلاعات بازار و دریافت سیگنال‌ها، باید در مرحله‌ی نهایی صرفاً از روی تحلیل‌های نهایی خود دست به معاملات بزرگ بزنند.
  • استراتژی‌ها و نرم‌افزارهای تحلیلی روزبه‌روز در حال توسعه هستند. بنابراین حتی اگر تریدرهای حرفه‌ای هم استراتژی‌های جدیدتر و کار با نرم‌افزارهای تحلیلی جدید را فرا نگیرند، به مرور از بازار عقب می‌مانند. بنابراین آموزش بورس برای تمام افراد باید به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد.

آموزش جامع بورس به زبان ساده در دلفین وست

قابل ذکر است که دلفین وست یک بلاگ برای ارائه‌ مقالات روز درباره‌ بازارهای سرمایه دارد که افراد می‌توانند با خواندن همین مقالات، آموزش سرمایه گذاری در بورس و سایر بازارهای مالی را آغاز کنند. برای دسترسی مستقیم به آموزش‌های بورس دلفین وست، می‌توان از طریق لینک - dolfinvest.com/blog/bourse – اقدام کرد.


image_b2404d50e78fd8b2e083dc0cc80c65b7fbea9f4b

 

سرمایه گذاری هوشنمدانه دربازارهای مالی با آموزش‌های دلفین وست

آموزش سرمایه گذاری هوشمند با دلفین وست، شامل دوره‌های آموزشی مقدماتی بازارهای مالی مختلف است. برای مثال، اگر شما بخواهید در حوزه‌ی بورس آموزش ببینید، آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته‌ی این بازار به همراه یک سری از مقالات تکمیلی در صفحه‌ی بلاگ دلفین ‌وست ارائه شده‌اند. این آموزش‌ها برای دیگر بازارهای مالی مانند فارکس، طلا، مسکن، کریپتو و ... نیز در محیط دلفین ‌وست به‌صورت دوره‌های جداگانه ارائه شده‌اند. البته اگر شما قصد فعالیت در چند بازار مالی مختلف به‌صورت همزمان را داشته باشید، باز هم می‌توانید با شرکت در دوره‌های جامع سرمایه گذاری هوشمند با دلفین وست مانند دوره‌ «تریدر شو» یاد بگیرید در چند محیط مالی به معامله بپردازید.

البته در حال حاضر، بیشتر داوطلبان آموزشی، طرفدار دوره‌های آموزش سرمایه گذاری هوشمند با دلفین وست در بازار بورس هستند. به همین خاطر شما می‌توانید به صفحه‌ی آموزش‌های بورس دلفین وست دسترسی داشته باشید.

برای آموزش بورس و تحلیل تکنیکال از کدام منبع استفاده کنیم؟

با توجه به ضرورت آموزش بورس برای تمام تریدرهای فعال در این بازار، باید بهترین منابع آموزشی شناسایی شوند تا افراد بتوانند آموزش‌های کاربردی خود را از طریق آن فرا گرفته و به صورت عملی در بازار به کار بگیرند. اگر شما در گوگل به دنبال آموزش بورس بروید، هزاران دوره‌ی آموزشی حضوری و آنلاین به شما نشان داده می‌شود، اما با توجه به سطح اطلاعات مدرسان و همچنین به‌روز بودن یا نبودن آن دوره‌ها، نمی‌توان به همه‌ی دوره‌های آموزش بورس موجود در سطح وب اعتماد کرد. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا بهترین و کاربردی‌ترین بستر آموزش سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت از دوره‌های آموزشی آن استفاده کنید.

بستر آموزشی «دلفین وست» را می‌توان یک مرجع کامل برای فراگیری آموزش‌های لازم در زمینه فعالیت در بازارهای مالی مختلف اعم از بازار بورس در نظر گرفت. دلفین وست با تلاش‌های مستر تریدر (محمد مهدی سامانی‌پور) یکی از بهترین اساتید حوزه‌ سرمایه گذاری ایران به همراه چندین تن دیگر از حرفه‌ای‌های سرمایه گذاری ایران ایجاد شده است. همه‌ی افراد مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند روی آموزش‌های سرمایه گذاری هوشمند با دلفین وست حساب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.