در این مقاله قصد داریم ارز های رایج در سه باری محبوب و پردانلود کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی را معرفی کنیم. امروزه بازی های موبایلی علاقه مندان زیادی دارند به همین علت برای تمام سلیقه ها بازی های متفاوتی طراحی شده اند. ۳ بازی فوق، بسیار هیجان انگیز است به طوری که یک تجربه لذت بخش و ایده آل را برای کاربران مهیا می کنند.

مثلا بازی پابجی، به این صورت اجرا می شود که شما به همراه ۹۹ گیمر دیگر با استفاده از چتر نجات، در جزیره ای فرود خواهید آمد. باید تلاش کنید که در زمان مشخصی به ناحیه ای که بازی روی نقشه مشخص کرده برسید و در عین حال مراقب گیمر های دیگر باشید و برای رساندن خود به آن منطقه، یک استراتژی دقیق داشته باشید تا بتوانید بازیکنان دیگر را از سر راه خود بردارید.

2

 

آشنایی با شخصیت های محبوب موجود در این 3 بازی

ویژگی کلیدی این سه بازی، برخوردار بودن آن ها از شخصیت های گوناگون و ایده آل است که کاربران علاقه دارند از آن ها در مراحل مختلف بازی استفاده کنند. مثلا اگر بخواهیم چند نمونه از شخصیت های کالاف دیوتی را نام ببریم:

  • جان پرایس
  • دیوید منسون
  • الکس میسون
  • سایمون روح

یا مثلا اگر بخواهیم چند نمونه از شخصیت های فورتنایت را نام ببریم:

  • ویزیتور
  • جان ویک
  • پیلی

البته در مقاله برسی شخصیت های بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی به صورت کامل شخصیت های این 3 بازی را معرفی نموده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید.

2

 

معرفی ارز های مرسوم در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی؛

در اکثر بازی های رایگان موبایلی بخشی به نام پرداخت درون برنامه ای طراحی شده است که از طریق آن می توانید از آیتم ها و امکانات ویژه در بازی بهره مند شوید، مثلا می توانید برای کاراکتر خود سلاح و تجهیزات نظامی پیشرفته بخرید و یا اینکه سلاح و تجهیزات قدیمی تر خود را آپگرید کنید.

در موارد دیگر، می توانید شخصیت های جدید را که غیر فعال هستند، فعال کنید، مثلا در بازی کالاف دیوتی این امکان را خواهید داشت که شخصیت های مختلف را خریداری کنید و با آن شخصیت جدید، به ادامه بازی بپردازید.

پرداخت درون برنامه ای در هر بازی توسط ارز رایج همان بازی انجام می شود. به عنوان مثال واحد پول در بازی کالاف دیوتی، سی پی می باشد و همچنین واحد پول در بازی فورتنایت، ویباکس بوده و در بازی پابجی نیز، یوسی می باشد.

یکی از ساده ترین روش های به دست آوردن سی پی، ویباکس و یوسی، در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی، روش پولی است که شما با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به مقدار ارز مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

متاسفانه خرید این ارز ها از بخش استور برای اکثر کاربران ایرانی مقدور نیست چرا که باید به سیستم پرداخت بین الملل دسترسی داشته باشید، اما اگر این امکان برای شما وجود نداشت می توانید از سایت های واسطه ای که این عمل را انجام می دهند استفاده کنید.

علاوه بر روش پولی به دست آوردن ارز ها، روش های رایگان هم وجود دارند که این روش ها در هر بازی متفاوت می باشد، اما نکته ای که وجود دارد این است که روش های رایگان نسبت به روش های پولی، زمان بیشتری نیاز دارند و به علاوه این که در انتها یوسی دریافتی شما محدود خواهد بود.

 

3

 

کاربرد ها و مزایای هر کدام از ارز ها در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی

 

  • کاربرد سی پی در بازی کالاف دیوتی:

برای کسب عنوان موفقیت در هر بازی گیمر ها به فاکتور های مهمی نیاز دارند که یکی از این فاکتور ها در مسیر پیروزی، انتخاب پلتفرم مناسب برای بازی، انتخاب سبک و استراتژی مناسب، تمرین و تکرار، رقابت با گیمر های حرفه ای، دانستن نقاط قوت و ضعف بازی، کنترل احساس و هیجان و... می باشد.

امکاناتی که خرید سی پی در اختیار شما قرار می دهند عبارتند از:

- استفاده از حداکثر امکانات و آپشن های موجود در بازی

- خرید آیتم های جدید و یا به روز رسانی آیتم های قدیمی

- شخصی سازی آیتم ها، سلاح ها و کاراکتر های موجود در بازی

 

  • کاربرد ویباکس در بازی فورتنایت:

شما با استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت می توانید انواع لباس ها را برای کاراکتر خود تهیه کنید.

علاوه بر تهیه لباس، می توانید سلاح و تجهیزات نظامی جدید بخرید که البته خرید شما بستگی به میزان ویباکس دارد، یعنی هر چه تعداد ویباکس حسابتان بیشتر باشد، سلاح های بستر و پیشرفته تری را می توانید خریداری کنید.

با استفاده از ویباکس می توانید سلاح های قدیمی خود را آپگرید کنید و شخصیت خود را آن قدر توانمند کنید به طوری که انگار به شخصیت دیگری تبدیل شده اید.

علاوه بر موارد فوق، شما با استفاده از ویباکس می توانید در یک سری از رویداد ها نیز شرکت کرده و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

4

 

  • کاربرد یوسی در بازی پابجی:

کاربرد هایی که استفاده از یوسی در بازی پابجی برای شما به ارمغان می آورد به شرح زیر است؛

- خرید آیتم های ویژه بازی؛ در بخش استور این بازی سلاح ها و تجهیزاتی برای فروش قرار داده شده اند که شما می توانید از طریق واحد پول بازی پابجی یعنی همان یوسی، آن ها را تهیه و خریداری کنید. با خرید انواع لباس ها، سلاح ها، تجهیزات و مهمات نظامی، هیجان بازی برایتان چندین برابر خواهد شد.

- شرکت در رقابت ها؛ رقابت های ویژه ای با نام های رویال پس و الیت رویال پس در بازی پابجی در نظر گرفته شده اند که اگر شما در آن ها شرکت کنید و پیروز شوید، چند برابر مقدار یوسی که برای شرکت در این رقابت ها خرج کرده بودید به حسابتان واریز خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.