جی پلاس، اگر به بازی های دیجیتالی علاقه داشته باشید، نمی توانید از بازی هایی که قابلیت نصب بر روی گوشی های موبایل را دارند غافل شوید. این بازی ها روز به روز جذاب تر می شوند و کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب می کنند. در میان بازی هایی که افراد و گیمرهای زیادی به آن علاقه دارند، بازی فورتنایت نام آشنایی دارد.

این نام آشنا بودن و جذابیت بالا، می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که در صورت آشنایی با بازی فورتنایت این دلایل برای شما نیز آشکار خواهد شد و حتما به یکی از گیمرهای این بازی تبدیل می شوید. مقاله را تا پایان دنبال کنید زیرا اطلاعات مفیدی را درباره بازی فورتنایت به همراه دارد.

 

1

آشنا شدن با سبک بازی ویباکس فورتنایت

تمام بازی ها یک سبک خاص برای خود دارند تا افراد براساس علاقه خود یکی را انتخاب کنند. بازی فورتنایت دارای سبک اکشن است و در این بازی گیمرها به مبارزه می پردازند و گیمری موفق است که زنده بازی را به اتمام برساند. در بازی فورتنایت گیمر با مسابقه هایی رو به رو می شود که در آن حداکثر صد بازیکن حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.

جذابیت این بازی به این است که در زمان شروع مسابقه، گیمرها سلاح های آن چنانی در اختیار ندارند و باید در حین بازی به دنبال سلاح بگردند و آن ها را در قسمت های مختلف زمین به دست آورند.

یک نکته دیگر نیز وجود دارد که آن کوچک تر شدن زمین مسابقه در حین بازی است که بازی را هم دشوارتر و هم جذاب تر می کند زیرا فاصله میان بازیکنان کمتر می شود و فردی پیروز میدان خواهد بود که از بهترین استراتژی ها و روش های مختلفی برای بازی استفاده کند.

در فورتنایت می توانید گروه های دو، سه یا چهار نفره تشکیل دهید و رقابت را با دیگر دشمنان آغاز کنید. در این بازی افراد دارای قلعه هایی هستند که می توانند به کمک ابزار مختلفی آن را تجهیز کنند، داشتن یک قلعه تجهیز شده مشخص کننده این است که یک گیمر حرفه ای آن را ساخته است.

 

نحوه شروع رقابت ها و مبارزات در فورتنایت

همان طور که در قسمت قبل گفته شد، گیمر در رقابت ها شرکت می کند و تمام تلاش خود را به کار می گیرد که زنده بماند و پیروز مسابقه و مبارزات به حساب آید.  برای شرکت کردن در مسابقه، بازیکن توسط چتر بر روی یک جزیره فرود می آید.

 این جزیره در ابتدا آرام به نظر می رسد اما رفته رفته مساحت آن کوچک تر و بازیکنان هر لحظه به یکدیگر نزدیک تر می شوند که برای زنده ماندن، باید رقبا را از بین ببرند و حذف کنند. ساختن و ایجاد یک جا و فضای امن در دستور کار بازیکنان قرار دارد تا بتوانند جان خود را حفظ کنند.

بازیکن تنها ابزاری که دارد، کلنگ و نقشه است و در طول مسابقه سلاح هایی در جزیره قرار گرفته اند که باید آن ها را پیدا کند. لازم به ذکر است که فقط پیدا کردن سلاح ها مدنظر نیست و کسی پیروز می شود که اطلاعات کافی از هر کدام از سلاح ها را داشته باشد.

2

 

ویباکس و اهمیت استفاده از آن در بازی فورتنایت چیست؟

ویباکس فورتنایت یک عنصر اصلی در این بازی جذاب می باشد که داشتن آن، برای گیمرها لازم و ضروری است. در دنیای بازی ها خرید نیز وجود دارد و این خرید پول مخصوص بازی را می طلبد، ویباکس در بازی فورتنایت ارز مخصوص این بازی است و تجهیزات مختلف بازی با پرداخت ویباکس تهیه می شوند.

می توانید با انجام مراحل مختلف بازی، ویباکس به دست بیاورید اما ساده ترین و سریع ترین راه، خرید ویباکس از طریق سایت های ایرانی است که می توانید با پرداخت هزینه ای کم، تعدادی ویباکس را خریداری کنید. در زیر برخی از موارد استفاده ویباکس فورتنایت ذکر شده است که نشان دهنده اهمیت و خرید آن در بازی می باشد.

  1. در این بازی سلاح های متعددی طراحی شده است که با ویباکس می توانید، آن ها را خریداری کنید.
  2. استفاده از تجهیزات شما را قدرتمند می کند و در مبارزات استفاده از آن ها برای پیرزو شدن ضروری است، پس به کمک ویباکس آن ها را بخرید.

 

3

 

 

گیمرها این موارد رعایت کرده اند و در بازی فورتنایت حرفه ای شده اند.

برای آن که در یک بازی حرفه ای شوید و از بازی و قسمت های مختلف آن بیشترین لذت را ببرید، لازم است که به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید و برای این کار باید به نکات مختلفی توجه کنید که در ادامه برخی از آن ها ذکر شده است.

تمرین همیشه حرف اول را می زند.

در فورتنایت تمرین کردن بهترین راه برای یادگیری و حرفه ای شدن است. می توانید در زمین تمرین خود همیشه حضور داشته باشید و از انواع سلاح ها استفاده کنید تا بتوانید در زمان مبارزه با رقیبان، از آن ها بیشترین استفاده را ببرید.

نقشه های بازی فورتنایت راهنمای بازی هستند.

نقشه یکی از ابزارهای مهم در بازی ویباکس فورتنایت است، پس از آن ها بیشترین استفاده را ببرید و برای شناسایی نقاط امن جزیره از آن استفاده کنید.

 

صداها را به خوبی بشنوید.

یکی از راه هایی که تشخیص دهید، رقبا در کجا قرار دارند توجه کردن به صداهاست زیرا دراثر تخریب و انفجار صداها پخش می شوند. این نکته در زمانی که جزیره کوچکتر شده است، بسیار به کار می آید.

 

اسلحه ها و نحوه استفاده از آن ها را بشناسید.

در این بازی اسلحه ها با امکانات مختلفی وجود دارد و کسی پیروز است که اسلحه، نحوه استفاده و کاربرد آن را بداند. در زمان تمرین حتما به این نکته توجه داشته باشید تا هر اسلحه را درست و در زمان مناسب خود بکار بگیرید.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.