خوانندگان این دسته از کتاب‌ها می‌دانند که پیش از انجام خرید، فرآیند انتخاب و بررسی یک کتاب شعر تا چه اندازه مهم است. در حال حاضر با به کار گیری اینترنت انجام بسیاری از امور تسهیل شده است که از این جمله می‌توان از خرید کتاب رمان و همچنین خرید کتاب‌های شعر در بستر اینترنت نام برد.

شعر نوعی کلام خیال انگیز است که به شکلی موزون نوشته می‌شود. شاعران در حقیقت هنرمندانی هستند که با به کارگیری وزن و آهنگ، لذت خواندن یک متن را دو چندان می‌کنند. ویژگی خیال انگیز بودن شعر باعث شده است که شاعر داستان‌ها و موضوعات مختلفی را در قالبی دلنشین بیان کند. شاید به همین دلیل است بین خوانندگان کتاب علاقه بسیاری به کتاب‌های شعر به چشم می‌خورد. با این حال نحوه خرید و انتخاب کتاب شعر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

خوانندگان این دسته از کتاب‌ها می‌دانند که پیش از انجام خرید، فرآیند انتخاب و بررسی یک کتاب شعر تا چه اندازه مهم است. در حال حاضر با به کار گیری اینترنت انجام بسیاری از امور تسهیل شده است که از این جمله می‌توان از خرید کتاب رمان و همچنین خرید کتاب‌های شعر در بستر اینترنت نام برد.

انواع کتاب شعر

مطالعه کتاب از جمله لذت‌بخش‌ترین و مفیدترین فعالیت‌هایی هستند که هر فرد می‌تواند در اوقات فراغت خود انجام دهد و به این صورت از اوقات خود بهترین استفاده را داشته باشد. در این میان کتاب‌های شعر از جمله کتاب‌هایی هستند که چند جلد از آنها در تمام خانه‌های ایرانی وجود دارد. دیوان حافظ، سروده‌های مولانا و گنجینه‌های ادبی بی مثالی مانند شاهنامه فردوسی از جمله معروف‌ترین کتب شعر هستند که از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

کتاب‌های شعر در قالب‌های مختلفی سروده می‌شوند که از این جمله می‌توان به مثنوی‌های تاریخی،‌ دیوان اشعار شعرای بزرگ،‌ شعر نو و شعر سپید اشاره کرد که هرکدام از این انواع در مضامین مختلف سروده می‌شوند و مخاطبان و علاقمندان خاص خود را دارند. برخی از افراد به اشعار و غزل‌های عاشقانه کهن علاقمند هستند، در حالی که برخی دیگر به سروده‌های جدیدتر و سبک‌های نوین شعری بیشتر مشتاق هستند.

بنابراین امکان بررسی و مقایسه کتاب‌ها پیش از خرید و وجود کتاب‌های متنوع در انواع مختلف سبک‌های شعری در فروشگاه‌های کتاب اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که خریداران کتب شعری در این صورت قادر هستند به شکلی راحت‌تر کتاب مطلوب خود را پیدا کرده و خریداری کنند. بنابراین می‌توان گفت که خرید آنلاین کتاب-های شعر با ایجاد فرصتی کافی برای انتخاب و امکان دسترسی به انواع گسترده ای از کتاب‌ها برای علاقمندان، یک فرصت ایده آل برای خرید کتاب به شمار می‌رود.

انواع خرید آنلاین کتاب‌های شعر

خریداری کتاب‌های شعر به صورت آنلاین به دو شکل انجام می‌گیرد. در روش اول کتاب به شکل کاغذی بوده و خریدار می‌تواند جزئیات کتاب را طبق سلیقه خود انتخاب نماید. به عنوان مثال نوع جلد،‌ جنس کاغذ و انتشاراتی که کتاب را به چاپ رسانده است را پیش از خرید انتخاب کرده و کتاب را طبق سفارشی که ثبت کرده است درب منزل تحویل می‌گیرد.

در روش دوم نیز کتاب تماما الکترونیکی بوده و خریدار می‌تواند با پرداخت هزینه به شکل آنلاین کتاب را در همان لحظه دریافت کند. خرید کتاب الکترونیکی یک روش مناسب و مطلوب برای خرید کتاب است چرا که شما می‌توانید در هر لحظه و حتی از طریق گوشی موبایل خود به مطالعه کتاب بپردازید. همچنین هزینه این روش نیز بسیار کمتر است و در مصرف کاغذ نیز برای تولید کتاب صرفه جویی خواهد شد.

 

03

 

با این حال ممکن است تمایل داشته باشید برخی از انواع خاص از کتاب‌های شعر مانند منظومه‌های قدیمی را به شکل کاغذی و با صحافی‌های زیبا در اختیار داشته باشید که در این صورت نیز می‌توانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب شعر

قیمت کتاب‌های شعر و هزینه ای که برای خرید آنلاین آنها پرداخت می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. در درجه اول نوع کتاب می‌تواند بیشترین تأثیر را در قیمت داشته باشد. همانطور که گفته شد کتاب‌های کاغذی 

قیمت بیشتری نسبت به کتاب‌های الکترونیکی دارند؛ چرا که برای تهیه آنها از کاغذ استفاده شده است و همچنین انتشاراتی که آنها را به چاپ رسانده برای تولید آنها هزینه بیشتری را صرف کرده است.

از طرف دیگر انواع مختلف نسخه‌های کاغذی یک کتاب نیز ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. این تفاوت قیمت به تعداد صفحات، جنس کاغذ، نوع جلد و انتشاراتی که آنها را به چاپ رسانده است مربوط می-شود. با این حال در خرید آنلاین کتاب شما این امکان را دارید که تمام این جزئیات را بررسی کنید و با توجه به بودجه ای که برای خرید کتاب در نظر گرفته اید،‌ کتاب دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

 

04

 

مزایای خرید آنلاین کتاب شعر

به طور کلی انجام خرید به صورت آنلاین نسبت به خرید حضوری از مزایای بسیاری برخوردار است و خرید آنلاین کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولین مزیتی که خرید آنلاین کتاب نسبت به روش‌های خرید حضوری دارد این است که شما برای انتخاب کتاب زمان کافی در اختیار دارید و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به بررسی و انتخاب کتاب بپردازید و فرآیند ثیت سفارش خود را به انجام برسانید.

علاوه بر این با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا با خرید کتاب از طریق اینترنت مجبور نیستید از منزل خارج شوید. این روش خرید همچنین برای افرادی که به دلیل مشغله زیاد فرصت کافی برای رفتن به کتابفروشی‌های سطح شهر را ندارند بسیار کارآمد است و از این طریق نیاز به صرف هزینه و زمان اضافه‌تر نخواهد بود.

سخن آخر

خرید آنلاین از جدیدترین شیوه‌های خرید است که در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. خرید کتاب نیز نیاز به توجه و بررسی زیادی دارد و به همین دلیل فرآیند انتخاب و خرید کتاب زمان زیادی می‌طلبد.

با این وجود از طریق خرید آنلاین کتاب شعر و دیگر انواع کتاب‌ها شما می‌توانید از مزایای بی شمار این روش بهره ببرید و با خیالی آسوده در منزل و از طریق اینترنت به انتخاب و خرید کتاب‌های مورد نظر خود بپردازید. کتاب‌های شعر با محتوای مناسب برای کودکان و بزرگسالان در حال حاضر به دو شکل کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های کاغذی در فروشگاه‌های آنلاین کتاب و از طریق اینترنت در دسترس هستند و شما می‌توانید با توجه به هزینه ای که برای خرید کتاب در نظر دارید، یکی از انواع آن را انتخاب کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.