این روزها که اقشار مختلف جامعه چشم به انتظار آینده بازار مسکن هستند تا شرایط به شکلی کنترل و مدیریت شود به‌وضوح مشاهده می‌شود که در تهران بازار آپارتمان‌های کم متراژ به نسبت آپارتمان‌های با متراژ بالا گرم‌تر است و متقاضیان فراوانی در صدد خرید آپارتمان‌های 75 متری در تهران و حتی کوچک‌تر باشند.

در شرایط امروز که بازار مسکن روزهای سختی را سپری می‌کند و به دلیل تورم بالا و تحریم‌ها قدرت خرید شهروندان به میزان چشمگیری کاهش داشته است در گوشه‌وکنار شهر افزایش تقاضا برای سکونت در آپارتمان‌های کم متراژ و در نهایت خرید آپارتمان‌های 75 متری در تهران به اوج خود رسیده است.

گذشته بر این خانواده‌های کم‌جمعیت طرف‌داران خرید آپارتمان‌های 75 متری تهران و آپارتمان‌های کم متراژ بودند اما امروزه باتوجه‌به بالارفتن قیمت‌ها دیگر محدودیتی در خصوص تقاضا برای اجاره و خرید آپارتمان‌های 75 متری تهران و حتی آپارتمان‌های کمتر متراژ وجود ندارد و خانواده‌های پرجمعیت نیز آپارتمان‌های 75 متری و پایین‌تر را برای سکونت انتخاب می‌کنند.

باتوجه‌به گرایش خانواده‌ها به اجاره و خرید آپارتمان‌های 75 متری در تهران بسیاری از سازندگان نیز به سمت ساخت آپارتمان‌های 75 متری به‌صورت دوخوابه گرایش پیدا کرده‌اند که علاوه بر افراد مجرد، خانواده‌های کم‌جمعیت و خانه اولی‌ها، خانواده‌های 4 تا 5 نفره نیز قادر به سکونت در این آپارتمان‌ها باشند.

در چنین شرایطی سازندگان آپارتمان‌های 75 متری و حتی کوچک‌تر تلاش می‌کنند تا با بیشترین استفاده از فضای مفید ساخت آپارتمان را به صورتی انجام دهند که حتی‌المقدور از بزرگ بودن آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام جلوگیری کرده و کمترین اقدام را در خصوص ایجاد راهرو در واحدهای مسکونی کم متراژ کنند و بیشترین فضا را به هال و پذیرایی و اتاق‌های خواب اختصاص دهند تا خانواده‌هایی که با تعداد 4 تا 5 نفر تمایل به خرید آپارتمان‌های 75 متری در تهران دارند فضای مناسبی را برای سکونت و استراحت داشته باشند.

بر پایه داده‌های بانک مرکزی توزیع فراوانی واحدهای مسکونی معامله شده برحسب سطح زیربنای هر واحد مسکونی در فروردین‌ماه 1400 نشان‌دهنده این مطلب است که در این ماه واحدهای مسکونی کمتر از 80 مترمربع که آپارتمان‌های 75 متری را نیز شامل می‌شود 7/56 درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده که این میزان بیانگر تقاضای شهروندان 4 تا 5 نفره علاوه بر خانواده‌های کم‌جمعیت برای خرید آپارتمان‌های 75 متری در تهران و آپارتمان‌های ریز متراژ است.

 

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

امروز سری به یکی از محله‌های جذاب و پرطرف‌دار غرب تهران می‌زنیم که بسیاری از زوج‌های جوان و افراد مجرد علاقه‌مند به سکونت در این محله هستند. منطقه بلوار فردوس که در منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته یکی از محله‌هایی به شمار می‌رود که در آن متناسب با سلیقه هر فردی ملک وجود دارد پس اگر شما هم در انتخاب خود سخت‌گیر هستید به طور حتم با خرید آپارتمان در بلوار فردوس می‌توانید به خواسته خود دست یابید.

از لحاظ جغرافیایی ضلع شمالی بلوار فردوس به بزرگراه علامه جعفری، ضلع جنوبی به آزادراه تهران - کرج، ضلع غربی به بزرگراه ستاری و ضلع شرقی آن به بزرگراه باکری می‌رسد به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس درگیر کوچه‌ها و خیابان‌های پیچ‌درپیچ و ترافیک‌های سرسام‌آور این روزها نمی‌شوند و به‌سهولت با وسیله نقلیه شخصی و حتی عمومی می‌توانند از این منطقه به هر نقطه‌ای از تهران تردد کنند که این امر برای شاغلان و دانشجویان می‌تواند نکته‌ای حائز اهمیت است.

محله بلوار فردوس درگذشته مملو از باغ‌های بزرگ و زیبایی بوده که کم‌کم با افزایش ساخت‌وسازها جای خود را به آپارتمان‌های لوکس و نوسازی داده که هنوز هم در اطراف آنها آثاری از فضای سبز و پارک‌ها به‌جای‌مانده است بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز با بافتی نوساز و مدرن هستید اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

اگر منطقه بلوار فردوس را برای زندگی مدنظر دارید لازم است که به این امر واقف باشید که این منطقه به دو بخش بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم می‌شود که هرکدام از آنها ویژگی‌های متفاوتی را داشته و طرف‌داران متفاوتی را دارند پس بنابراین متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس قدرت انتخاب بسیاری را در این محله خواهند داشت.

برای افرادی که متقاضی اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس تمامی امکانات در این محله وجود دارد به شکلی که به دلیل وجود رستوران‌های متنوع، کافی‌شاپ‌ها و فست‌فودها این محله در ساعات انتهایی شب مملو از شهروندانی است که ضمن پیاده‌روی به این رستوران‌ها مراجعه کرده و لحظات خاطره انگیزی را به همراه دوستان و خانواده خود سپری می‌کنند.

اما علاوه بر رستوران‌ها محله بلوار فردوس از مراکز فرهنگی و آموزشی متعددی نیز برخوردار است که شما با اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس می‌توانید ضمن ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس و مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی ایران‌مهر، گروه آموزش سیتاک، آموزشگاه سروش دانش، مرکز آموزش علمی و کاربردی ساپکو و آموزشگاه زبان شکوه آینده‌ای مفید را برای فرزندان خود رقم بزنید.

3

خرید آپارتمان در ارم

اگر تصمیم به سکونت در محله‌های غربی تهران را دارید یکی دیگر از محله‌هایی که می‌توانید مورد بررسی قرار دهید محله جذاب ارم در منطقه 5 شهرداری تهران است که این روزها متقاضیانی فراوانی به‌خصوص از قشر جوان و خانه اولی‌ها در صدد اجاره و خرید آپارتمان در ارم هستند بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این گشت‌وگذار ما را همراهی کنید تا با بررسی کامل این منطقه گزینه‌ای مناسب را برای سکونت خود و خانواده بیابید.

 به لحاظ منطقه‌ای می‌توان گفت که محله ارم بین بزرگراه علامه جعفری، آزادراه تهران - شمال، بزرگراه باکری و بلوار شیشه قرار گرفته است و این امر باعث شده که شما به‌راحتی از هرکدام از این مسیرها امکان ورود و خروج به این محله را داشته باشید که البته این ویژگی شرایطی را ایجاد کرده که بسیاری از ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در ارم برای اشتغال در نقاط مختلف تهران دغدغه‌ای را نداشته باشند و با استفاده از این مسیرهای ترددی به طور روزانه رفت‌وآمد کنند.

اما یکی از ویژگی‌های شاخصی که محله ارم را از سایر محله‌های منطقه 5 شهرداری متمایز کرده است برخورداری این محله از آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش است که ریشه آن در بوستان‌ها و پارک‌های متعدد در این محله است که این محله را به منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا تبدیل کرده است به همین دلیل اگر در انتخاب ملک مورد نظر خود برخورداری از آب‌وهوای مطلوب یک ویژگی مثبت به شمار می‌رود به شما پیشنهاد می‌کنیم که اقدام به اجاره و حتی خرید آپارتمان در ارم کنید.

در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما برای خرید منطقی و مقرون‌به‌صرفه این است که قبل از هر اقدامی به مشاهده آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید که از اطلاعات جامع و تصاویر واقعی از آپارتمان‌ها برخوردار است، پرداخته و سپس از بین آنها اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در ارم بین متری 25 میلیون و 600 هزار تومان تا متری 35 میلیون و 500 هزار تومان کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.