جی پلاس، با نزدیک شدن فصل گرما، استفاده از دستگاه‌های خنک کننده و تهویه مطبوع افزایش پیدا می‌کند. دستگاه‌های خنک کننده با تنوع زیاد در بازار موجود هستند اما متداول‌ترین سیستم‌های سرمایشی که در گرما مورد استفاده قرار می‌گیرند، کولرهای آبی و کولرهای گازی هستند. کولرهای آبی به‌دلیل سازگار بودن با محیط زیست، مصرف انرژی پایین و تعمیر و نگهداری آسان از انتخاب‌های اول برای خنک کردن محیط هستند. کولرهای گازی نیز به دلیل مصرف کمتر آب، قدرت خنک‌کنندگی بالا و تصفیه هوا مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

 

02

 

اگز شما هم برای سرویس و تعمیر کولر آبی یا کولر گازی خود دغدغه دارید و نگران هستید، این مطلب یه شما کمک می‌کند با خیال راحت یک متخصص و تعمیرکار کولر پیدا کنید و به او اعتماد کنید.

 

تعمیر و سرویس کولر را به استادکار آن بسپارید

برای افزایش راندمان و عمر خنک‌کننده‌ها بهتر است سرویس دوره‌ای را مدنظر قرار دهید. برای افزایش بازدهی دستگاه بهتر است حداقل یک بار درسال از متخصصان بخواهید دستگاه را بررسی کنند تا در صورت وجود اشکال پیش از شروع فصل گرما آن را رفع کنند. مزیت سرویس دوره‌ای کولر این است که در صورت بروز هرگونه اشکال، می‌توانید با صرف هزینه کم‌تر آن را برطرف کنید و در صورت استفاده نکردن از سرویس دوره‌ای ممکن است عمر دستگاه و بازدهی آن کاهش پیدا کند. اگر پیدا کردن تعمیرکار و سرویسکار کولر برای شما سخت است، می توانید از اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن، بهترین متخصصان را به شما معرفی کند. استادکار نه تنها برای تعمیر کولر بلکه برای سرویس و نگهداری چیلر و هواساز، تعمیر و نگهداری فن کوئل و حتی کانال کشی کولر به شما کمک می‌کند.

01

تعمیر و سرویس کولر آبی در کمترین زمان

تعمیر کولر آبی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش عمر و بازدهی این دستگاه است. بهتر است هرسال قبل از شروع فصل گرما پوشال‌ها را عوض کنید و به سرویس پمپ و روغن کاری موتور کولر توجه کنید. درصورتی که کولر صدای زیادی تولید می‌کند، ممکن است تسمه پروانه یا قطعه دیگری در کولر نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. اگر احساس می‌کنید کولر خنک نمی‌کند و یا هرگونه اشکالی که بازدهی دستگاه را پایین آورده است از تعمیرکار حرفه‌ای درخواست کنید کولر را بررسی کند و درصورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات کند. برای تعمیر کولر آبی می توانید قبل از شروع گرما و حتی در بهبوهه گرمای تابستان از استادکار کمک بگیرید.

 

 

 

سرویس و تعمیر کولر گازی در اسرع وقت

اولین قدم برای تعمیر کولر گازی، پیدا کردن عیب و نقص پیش‌آمده است. برای این منظور بهتر است از یک متخصص بخواهید کولر را بررسی کند و پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه‌ها اقدام به تعمیر دستگاه کنید. همچنین درصورتی که هر یک از موارد زیر برای کولرگازی پیش آمد، از یک متخصص کمک بگیرید:

  • کولر باد خنک یا گرم تولید نمی‌کند
  • کولر کار نمی‌کند و یا روشن نمی‌شود
  • آب چکه می‌کند
  • بوی عجیب از کولر احساس می‌کنید
  • ترموستات مشکل پیدا کرده است
  • برفک روی لوله‌ها
  • کابل‌ها اتصالی کرده‌اند

و هرنشانه‌ای که احساس می‌کنید حاکی از خرابی قسمتی از دستگاه است، سریع با متخصص تعمیر کولر گازی تماس بگیرید.

 

درخواست خدمات منزل در زمان کرونا

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

 

شهروندان تهرانی و کرجی می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش دریافت کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.