شیشه بالکن امروز جز آن دسته از ابزار ها و خدماتی می باشد که ساختمان ساز های بسیار زیادی هنگام ساخت ساختمان‌ ها از آن استفاده می کنند. اگر شما جزء افرادی باشید که می‌خواهید بیشتر در این رابطه بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای من همراه ما بمانید.

امروزه افراد بسیار زیادی برای زیباتر کردن منزل خودشان شیشه بالکن استفاده می‌کنند. در واقع این‌گونه افراد سعی می‌کنند که با استفاده از انواع مختلف اینگونه محصولات از محل زندگی خودشان بهترین استفاده را ببرند تا بتوانند محیط زندگی خودشان و زیباتر نمایند و از این زیبایی به نفع خودشان استفاده کنند. شما می‌توانید از انواع مختلف شیشه برای فضا های مختلفی مانند بالکن‌ های مجتمع‌ های تجاری، اداری، مسکونی، تفریح و غیره استفاده نمایید و فضای بسیار زیبا و بی‌نظیر را برای خودتان و خانواده خودتان و یا حتی مشتریان خودتان ایجاد نمایید تا بتوانید از کمترین امکانات بیشترین استفاده را ببرید، و از داشتن فضای زیبا استفاده کنید. توجه نمایید که بالکن شیشه ای انواع مختلف و متفاوتی دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با توجه به نیاز خودتان یکی از بهترین و مناسب‌ ترین انواع آن را انتخاب نمایید و در محل زندگی خودتان نصب کنید.

 

شیشه بالکن چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای ما خواهد داشت

شیشه بالکن غالباً برای زیباتر کردن محیط زندگی استفاده می شود. ما می توانیم از شیشه به ‌عنوان محافظ بالکن و تراس نیز استفاده کنیم و می‌توانیم با استفاده از آن ‌ها اهمیت خانواده خودمان را بالاتر ببریم. توجه کنید که استفاده از بالکن شیشه ای می تواند زیبایی خیره‌کننده و بسیار زیادی را به محل زندگی ما هدیه دهد. توجه نمایید که شما می توانید بر بالاتر بردن امنیت، در کنار بالاتر بردن زیبایی محل زندگی خود برای شیشه، از شیشه سکوریت استفاده نمایید تا ایمنی بالاتری را برای بالکن خودتان تضمین نمایید. توجه کنید که بالکن ‌های شیشه ای یکی از پرکاربردترین محصولاتی هستند که امروز در ساختمان‌سازی از آن‌ها استفاده می‌شود. پیش تر نیز گفتیم که استفاده از بالکن شیشه ای مزایای بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از شیشه به زیبایی محل زندگی خودتم کمک نمایید، می‌توانید از فضای داخلی و خارجی محل زندگی خودتان استفاده کنید، می‌توانید از فضای بالکن خودتان در هر چهار فصل هم در فصل گرما و هم در فصل سرما با دمای کاملاً مطبوع لذت ببرید، و می‌توانید از نور آفتاب در تمامی طول روز بهره ببرید. شما می‌توانید برای بالکن خودتان از عایق صوتی و حرارتی استفاده نمایید تا از ورود سروصدا گرد و غبار و آلودگی به محیط خانه خود آن جلوگیری نمایید. شما می‌توانید با استفاده از پیش بالکن از ورود حشرات و پرندگان و محل زندگی خودتان جلوگیری نیز جلوگیری کنید.

 

بالکن شیشه ای چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای ما خواهد داشت

                                بالکن شیشه ای چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای ما خواهد داشت

معرفی انواع مختلف شیشه بالکن 

تا این‌ جای کار برای شما کمی در رابطه با بالکن شیشه ای صحبت نمودیم و مزایای آن را به شما گفتیم. حال ما می‌خواهیم انواع مختلف شیشه را برای شما نام ببریم و شما بتوانید با دید بازتر اقدام به خرید این محصولات کنیم. توجه نماید که شیشه ‌های بالکن با با توجه به هدف استفاده از آن‌ ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند تا به شما کمک نمایند تا بتوانید راحت‌تر از آن‌ ها استفاده نماییم و باعث آسان‌تر شدن زندگی شما می شوند. انواع مختلف شیشه های بالکن شامل بالکن شیشه ای ریلی، شیشه بدون آب شیشه تاشو، شیشه بالکن پنجره ای، و شیشه رو بالکن نرده ای می شود که ما در ادامه هر کدام از این شیشه ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

شیشه بالکن ریلی 

توجه نمایید که در بالکن شیشه ای ریلی چند لایه شیشه پشت سر هم قرار دارند که این پنل ها از کنار یکدیگر عبور می‌کنند و به دو طرف بالکن روی دیوار ها متصل می‌شود و در پایین و بالا با توجه به چرخ‌دنده هایی که زیر آن‌ ها، وجود دارد قابلیت حرکت به چپ و راست را دارد و شما میتوانید با جابجا کردن آن‌ ها بالکن خود را بپوشانید و یا می‌توانید اجازه دهید که هوای آزاد وارد بالکن شما شود. توجه نمایید که استفاده از بالکن های ریلی کار بسیار راحتی است و شستشو و نظافت آن نیز بسیار راحت‌تر از انواع دیگر شیشه بالکن می باشد. نوع ریلی این شیشه ها بسیار مناسب میباشد.

 

بالکن شیشه ای ریلی

                                                           بالکن شیشه ای ریلی 

شیشه بالکن پنجره ای

بالکن شیشه ای پنجره نوعی دیگر از شیشه می باشد که عموماً با نام پنجره بالکن نیز شناخته می‌شود. این نوع از انواع مختلف شیشه های بالکن به‌صورت پنجره باز و بسته می‌شود و به ‌همین دلیل است که این نام روی آن‌ ها روی آن قرار دارد. 

شیشه بالکن بدون قاب 

بالکن شیشه ای بدون قاب یا به‌عبارت ‌دیگر فریم لس، یکی از انواع مختلف شیشه می باشد و دیدی کاملاً باز و گسترده را به فضای بیرون به شما هدیه می دهد. توجه نماید که در این نوع شیشه بالکن برای اتصال شیشه‌ ها به هم از هیچ نوع پروفیل ‌های استفاده نمی‌شود و تنها در دو طرف بالکن از پیچ های برای نگه داشتن شیشه ها استفاده می شود که این موضوع باعث می‌شود شما دیدی شفاف و باز به فضای بیرون داشته باشید و می‌تواند ویوهای بسیار زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد و می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای را به منزل شما بدهد.

شیشه بالکن نرده ای

این نوع از بالکن شیشه ای نوع دیگری از انواع مختلف شیشه می باشد که همان‌ طور که از نامش پیداست به ‌صورت نرده ای می باشد. به این صورت که شیشه ها به صورت نرده‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه نمایید شیشه‌ هایی که در بالکن شیشه ای نرده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد نسبت به پانل‌های دیگر شیشه ضخیم‌تر هستند و حدود ده میلی‌متر قطر دارند. توجه نمایید که برای این نوع از شیشه بالکن شما حتماً باید از نوع شیشه سکوریت و شیشه نشکن استفاده نمایید تا از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشید. 

 

شیشه بالکن نرده ای

                                                        شیشه بالکن نرده ای

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.