سامسونگ همواره یکی از معتبرترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده گوشی های موبایل در دنیاست. این کمپانی مطرح کره ای هر ساله جدیدترین گوشی ها همراه با قابلیت هایی جدید و خلاقانه را روانه بازارهای دنیا می کند تا در رقابت تنگاتنگ این روزهای برندهای مطرح موبایل دنیا جا نماند. اوج خلاقیت سامسونگ را می توان در سال 2011 و با ارائه اولین سری نوت سامسونگ مشاهده کرد. اگر تجربه کار با سری نوت سامسونگ را داشته باشید متوجه شده اید که اصلی ترین ویژگی های این سری در واقع ابعاد بزرگ و قلم آن هاست که از همان ابتدای عرضه، همین ویژگی های سری نوت توجهات بسیاری از افراد از جمله نسل جوان را به سمت خود جلب نمود.

سامسونگ گلکسی نوت اولین گوشی سری نوت سامسونگ است که در سپتامبر 2011 از آن رونمایی شد و در همان ماه های اول توانست به فروش فوق العاده بالایی دست پیدا کند. گوشی سامسونگ گلکسی نوت جز اولین اسمارت فون هایی بود که همراه با قلم هوشمند وارد بازار شد و همین نکته علاقه مندان زیادی را به سمت صف های فروش این گوشی موبایل کشاند. قلمی که قادر خواهید بود پیام ها و یادداشت های خود را به وسیله آن ثبت کرده و یا بسیاری از فعالیت های خود با گوشی موبایل را به وسیله آن انجام دهید. امروزه کمپانی سامسونگ توانسته بهترین های سری نوت را طراحی کرده و وارد بازار کند که همواره جز پرفروش ترین های دنیا محسوب می شوند.

از جدیدترین های سری نوت سامسونگ می توان به گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 plus و مدل  Galaxy Note20 Ultraاشاره کرد که عرضه آن ها به بازار انقلابی در زمینه اسمارت فون ها محسوب می شود. شما می توانید ظاهر فوق العاده زیبا و جذاب این گوشی ها و مشخصات و ویژگی هایشان را در سایت مجازی 19کالا مشاهده کنید. 19کالا یک فروشگاه اینترنتی هوشمند است که در این روزهای خطرناک و تنش زای همه گیری ویروس کرونا می توانید کالاهای مورد نیاز خود از جمله گوشی سامسونگ را از این سایت تهیه کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی معتبر و البته قیمتی مناسب تر از بازار درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت گوشی سامسونگ، گزینه ای است که شما را به سمت 19کالا و خرید از این فروشگاه سوق می دهد زیرا قیمت های این فروشگاه مجازی بسیار مناسب تر و به صرفه تر از بازار هستند. این دو مدل محبوب گوشی سامسونگ یعنی Galaxy Note10 plus و Galaxy Note20 Ultra نیز در 19کالا موجود هستند و جز بهترین ها و پرفروش ترین های این سایت به شمار می روند.

تجربه خرید گوشی هایی فوق العاده با سری نوت سامسونگ

گوشی سامسونگ Galaxy Note10 plus یکی از فوق العاده ترین های برند سامسونگ محسوب می شود. سال 2019 با ارائه این گوشی سامسونگ توانست یک سال خاطره انگیز برای این کمپانی مطرح باشد. طراحی آن بی نظیر است و رنگ هایی که در آن استفاده شده شما را هیجان زده خواهد کرد. رنگ های مشکی، آبی و سفید آن جز خوش رنگ ترین های گوشی ها محسوب می شوند ولی هفت رنگ آن چیز دیگری است. فوق العاده خاص واژه ای است که برای توصیف این رنگ جذاب Galaxy Note10 plus کاربرد دارد و با گرفتن آن در دستانتان تمام توجهات را به سمت گوشی موبایلتان جلب خواهید کرد. کافیست سری به 19کالا زده و با مشاهده عکس های 360 درجه ای و با کیفیت آن خودتان به همین نتیجه برسید. طراحی این گوشی، فوق العاده زیبا و بی نقص است. از حاشیه های بسیار کم آن گرفته تا طراحی دوربین ها در قاب پشتی که تداعی کننده یک گوشی بی نهایت شیک و مدرن هستند. بدنه پشتی و جلویی این گوشی نیز شیشه ای بوده همراه با فریم آلومینیومی که بر زیبایی ظاهری و جذابیت آن افزوده اند.  این گوشی سامسونگ صفحه نمایش 6.8 اینچی داشته که هم این صفحه نمایش و هم بدنه گوشی با پوشش کورنینگ گوریلا گلس 6 محافظت می شوند و مانع از هر گونه آسیبی به گلکسی نوت شما خواهند شد. تراشه این گوشی از نوع اگزینوس 9825 است که یک تراشه 7 نانومتری بوده و در هنگام کارهای سنگین سرعت بالایی را به شما هدیه می دهد. گوشی سامسونگ Galaxy Note10 plus مجهز به یک قلم S Pen دیجیتالی نیز هست که ویژگی Air Actions آن یکی از فوق العاده ترین ویژگی های این قلم محسوب شده و به شما اجازه می دهد بدون تماس مستقیم قلم با صفحه نمایش با گوشی خود کار کنید. منبع تغذیه این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4300 میلی آمپر است که در کنار یک فست شارژ 45 واتی تنها کافیست در روز 30 دقیقه گوشی خود را شارژ کنید. فست شارژ بی سیم 15 واتی و شارژر بی سیم معکوس 9 واتی این مجموعه را کامل می کنند. با سایر مزایای این گوشی سامسونگ فوق العاده در سایت 19کالا هر چه بیشتر آشنا شوید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra نیز یکی از جدیدترین ها و محبوب ترین های سری نوت سامسونگ به شمار می رود. انتظاری که طرفدارانش برای این گوشی فوق العاده کشیدند کاملا ارزش آن را داشت. 21 آگوست 2020 زمانی بود که این انتظار طرفداران گوشی سامسونگ پایان یافت و Galaxy Note20 Ultra وارد بازار شد. می توان به جرات گفت این گوشی یکی از زیباترین و خوش دست ترین گوشی های حال حاضر بازار است. از نظر ظاهری نیز بی نهایت چشم نواز است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش به حداقل حالت ممکن خود رسیده اند و همینطور رنگ های متنوع و جذابی هم دارد که در این میان رنگ برنزی این گوشی سامسونگ حرف اول را می زند. دوربین های Galaxy Note20 Ultra نیز در یک ماژول مربعی در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته اند و علاوه بر ظاهر زیبایی که به گوشی داده اند کیفیت فوق العاده بالایی نیز دارند. دوربین های 108، 12 و 12 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر خودکار، فوکوس خودکار لیزری، بزرگ نمایی اپتیکال 5 برابری و بزرگ نمایی هیبریدی 50 برابری، دوربین این گوشی را به یک دوربین خارق العاده و منحصر به فرد تبدیل نموده اند. حسگر اثر انگشتی اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش نیز کار با آن را بسیار راحت کرده است. صفحه نمایش این گوشی سامسونگ از نوع لمسی خازنی Dynamic AMOLED 2X و در اندازه 6.9 اینچی طراحی شده و از نسخه ای از فناوری کورنینگ گوریلا گلس به نام Victus جهت محافظت از آن استفاده شده است. باتری 4500 میلی آمپری به همراه فست شارژ 25 واتی، فست شارژ بی سیم 15 واتی و شارژر بی سیم معکوس 4.5 واتی دنیایی از خلاقیت و فناوری را پیش روی شما می آورند. این گوشی و سایر مدل های سری نوت گوشی سامسونگ را در 19کالا مشاهده و تهیه نمایید. فراموش نکنید قیمت گوشی سامسونگ و کیفیت فوق العاده آن بهترین ها را برایتان به ارمغان می آورند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.