اگر موزیک جدید و آهنگ جدید از خود ارائه داده اید و در فکر انتشار در سایت و رسانه های معتبر موسیقی ایرانی هستید، بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه پخش سراسری آهنگ و پخش آهنگ در سایتهای معتبر و شبکه های اجتماعی استفاده نمائید.

یادتان باشد اگر بهترین صدا و بهترین تنظیم کنندگان هم برای شما موزیک نواخته و تنظیم کرده باشند و بهترین ترانه سرا نیز شعر خود را به شما هدیه داده باشد.

 

برای شنیده شدن اثر خود باید آن را به بهترین نحو ممکن انتشار دهید و یکی از پکیج های پخش سراسری آهنگ را انتخاب کنید.

همانطور که میدانید در ابتدا و در سال های گذشته وقتی شبکه های اجتماعی کمتری بودند و فقط سایت های معتبر که تعداد اندکی داشتن میوندار کلیه رسانه های پخش موزیک بودند.

اما حالا با گذشت چندین سایت در صورتی که هنرمند بخواهد موزیک و یا آلبوم و ویدیویی از خود منتشر کند باید علاوه بر سایتهای معتبر در شبکه های اجتماعی همچون پیچ های اینستاگرام مرتبط با موزیک و کانال های تلگرام نیز موزیک خود را قرار دهد.

این هماهنگی و انتشار علاوه بر استعداد و اطلاعات و تجربه بالا نیازمند مدیریت قدرتمند میباشد که بتوان تک تک این سایت و کانال و پیج ها را هماهنگ کرده تا هرچه سریع تر و قویتر موزیک جدید هنرمند دیده و شنیده شود.

با انتخاب ما و تیم رسانه جوان و مدیریت هنری و پخش آثار شما به راحتی و اعتماد کامل علاوه بر کمتر شدن هزینه و وقتی که برای هماهنگی با سایت و کانال و اینستا ها میگذارید به راحتی میتوانید نتیجه پخش و انتشار موسیقی خود را با سرچ در گوگل و سایت و کانال ها ببینید

ضمن اینکه تک تک لیست و لینک و گزارش های انتشار و برای شما ارسال خواهیم کرد که با خیال راحت حتی در صورتی که وقت نکردید سایت ها را بررسی کنید در تایمی خاص و خلوت کلیه لیست ها را بررسی و تجزیه تحلیل کنید.

با توجه به اینکه ما همکار سایت و رسانه های دیگر هستیم قطعا هزینه انتشار برای ما خیلی پایینتر و سرعت انتشار خیلی بالاتر از هماهنگی که شاید خود شما با این رسانه ها انجام دهید دارد پس تردید نکنید و اگر قصد پخش گسترده و سراسری موزیک و آثار هنری خود در دنیای مجازی دارید.

همین حالا با کادر مجرب ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان بهترین پیشنهاد را در زمینه پخش برای شما ارائه دهیم و بهترین انتخاب را انجام داده تا شما را هرچه سریعتر به هدف و آرزوی خود برسانیم.

دغدغه ما پخش کننده ها از شما هنرمندان بیشتر بوده چرا که با جلب اعتماد شما قطعا همکار و دوستان و آشنایان شما را نیز جذب خواهیم کرد

پس هم انتشار به نحو احسن انجام خواهد شد و هم شما راضی و سربلند خواهید بود چرا که ممکن است خیلی از همکاران و افراد مبتدی

پشنهاد های ارزان و بی کیفیتی ارائه دهند و از اینکه شما اطلاعاتی در این زمینه ندارید نهایت سو استفاده را انجام دهند.

پخش سراسری آهنگ1

 

ما برای انتشار موزیک شما هیچ پیشنهاد سوخته و بیهوده و حاشیه ای نخواهیم داد و تمامی پیشنهاد ها بر اساس تجربه و درستی و راستی ارائه میگردد.

تیم رسانه جوان با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین وب سایتای موسیقی مجاز ایرانی توانسته اعتماد بسیاری از هنرمندان را جلب نماید و روزانه آثار موسیقیایی بسیاری را به بازار ارائه دهد.

در صورتی که موزیک خود کاملا آماده شده و نیاز به انتشار و پخش موزیک خود دارید میتوانید با تیم ما تماس گرفته و صفر تا صد مدیریت پخش را به ما بسپارید.

شماره تماس ۰۹۱۲۳۶۸۹۵۷۴

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.