فرض کنید به دنبال خریداری ویلا ساحلی یا ویلا شهرکی در شمال هستید . برای خرید سنتی ویلا گیلان ویا ویلا مازندران ، ابتدا باید به این دو استان سفر کنید و پس از اجاره ویلا شمال و اسکان در آن (که گشتن به دنبال ویلا اجاره ای خود بحثی پیچیده دارد) چند روزی را برای پرس و جو و یافتن مکان و ملک مورد نظرتان منطقه به منطقه بگردید.

تصور کنید که از شهری دور به دنبال خرید ویلا شمال و یا زمین در شمال باشید .

 برای مثال فرض کنید به دنبال خریداری ویلا ساحلی یا ویلا شهرکی در شمال هستید . برای خرید سنتی ویلا گیلان ویا ویلا مازندران ، ابتدا باید به این دو استان سفر کنید و پس از اجاره ویلا شمال و اسکان در آن (که گشتن به دنبال ویلا اجاره ای خود بحثی پیچیده دارد) چند روزی را برای پرس و جو و یافتن مکان و ملک مورد نظرتان منطقه به منطقه بگردید.

حال این اتلاف زمان و هزینه ، زمانی بیشتر می شود که ماشین شخصی نداشته باشید . مشکلات جست و جو چند برابر شده و اتلاف وقت و هزینه بسیار زیاد تر می شود .

 

مستر ویلا

 

تاثیر بسیار بالای سایت مستر ویلا بر خرید فروش اجاره ویلا در شمال

 

برای لذت بردن از زندگی گاهی اوقات باید شرایطی که در آن هستیم را تعییر بدهیم. برای تغییر می توان خیلی ساده تغییری در ظاهر خود ایجاد کنیم و یا به طورکلی محیط و شرایط زندگی را تغییر دهیم! اولین گزینه ای که به ذهن اکثر افراد می رسد مهاجرت به شمال کشور است. برای این که شما برای مدتی تجربه زندگی در شمال کشور را داشته باشید، نیاز به محلی برای سکونت خواهید داشت. در این حالت شما ۲ گزینه پیش روی خود دارید. یکی اجاره ویلا در شمال و دیگری بررسی ویدیوی منطقه و ویلا فروشی شمال  به صورت ان شده است که بتوانید به رویای خود برای زندگی در شمال دست پیدا کنید.

مسترویلا محل مناسبی است تا با خیال راحت و به دور از هزینه زمانی و مالی ، به دنبال ملک مناسبی که مد نظرتان است بگردید . یا حتی اگر فروشنده اید و به دنبال مشتری و فروش سریع ملک تان هستید ، آن را آگهی کنید تا هزاران خریدار ، که در لحظه در سایت مسترویلا آنلاین هستند ، ملک شما را ببینند .

 

استفاده از سایت خرید و فروش املاک مسترویلا ، علاوه بر رفع مشکلات روش سنتی ، امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران خود قرار میدهد :

 برای مثال شما به دنبال خرید ویلا زیباکنار هستید و تنها 200 میلیون توان خرید دارید . لازم نیست تا در انبوهی از املاک گوناگون غرق و سردرگم شوید . کافیست تا زمان ورود به سایت ، استان و شهر مورد نظر را انتخاب کرده و فیلتر قیمت را روی 200 میلیون تنظیم کنید . حتی می توانید متراژ مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید . پس از آن بلافاصله سایت مستر ویلا مواردی که خصوصیات مورد نظر شما را دارند و قیمتشان در محدوده 200 میلیون است را به شما نمایش می دهد . به همین راحتی !

 

در مسترویلا اگر شما فروشنده ملک هستید ، خیالتان از این بابت راحت باشد که نیاز نیست ساعت ها منتظر تایید آگهی خود باشید . این مشکل در بسیاری از سایت های فروش و خرید ویلا ارزان وجود دارد که خوشبختانه مسترویلا این مشکل را حل کرده است . در کسری از ثانیه آگهی شما در صدر آگهی های سایت ، به بازدید خریداران که به دنبال ملک می گردند ، نمایش داده می شود .

همچنین امکان خاصی که مسترویلا دارد این است که شما می توانید از ملک خود ویدئو تهیه کرده و در سایت آپلود کنید تا خریداران تمام زوایا و زیبایی های آن را ببینند و راحت تر تصمیم بگیرند . امکان ارسال ویدئو به خریداران قدرت انتخاب سریع تر و بهتر می دهد .

اگر به دنبال اجاره ویلا لوکس هستید ، باید به شما این مژده را بدهیم که مسترویلا هزاران فایل اجاره ای دارد . امکان بینظیر یافتن ویلا از روی لوکیشن از ویژگی های مخصوص مستر ویلا است .

 

مستر ویلا2

 

در هر مکانی که هستید کافیست تا لوکیشن دستگاه خود را روشن کنید تا نزدیک ترین ویلا های اجاره ای که هنوز خالی از اسکان هستند با تمام اطلاعات به شما نمایش داده شوند . با این ویژگی خاص شما می توانید بدون سردرگمی ، زمانی که به مقصد رسیدید ، ویلا های اجاره ای اطراف خود را بیابید و مستقیما با مالک آن در تماس باشید .

 

مستر ویلا تنها سایتی برای خرید و فروش ملک نیست . شما می توانید اپلیکیشن مسترویلا را که محیطی بسیار زیبا و کارکردی به مراتب آسان دارد را نصب کنید و به راحتی ساعت ها به دنبال ویلا لاکچری و ملک رویایی خود بگردید .

 

در مستر ویلا امکان نقد و بررسی ویلا ها و مطالعه توضیحات کامل ملک ها ، آن هم بدون مراجعه به  سایتی دیگر یا اینستاگرام و تلگرام و . . . وجود دارد . حتی چنانچه شما فروشنده هستید ، می توانید از ملک خود ویدئو نقد و بررسی تهیه کرده و در مستر ویلا برای بازدید خریداران قرار دهید .

 

یکی دیگر از تاثیرات مثبتی که مسترویلا گذاشته است ، این است که  مشاورین املاک در گیلان مازندارن میتوانند از مشاورهای تبلیغاتی این مجموعه در سه پکیج ( تبلیغات فروش ویلا ) بهرمند شوند از جمله  مهمترین خدمات جذب مشتری ویلا  توسط محتوا سمعی و بصری (تصویر برداری هوایی زمینی توسط هلی شات ) و مجری گویندگی توضیحات ویلا توسط افراد مجرب و پخش این ویلاها و املاک روی مشتریان بلقوه  در داخل و خارج از کشور وپخش وروی پیجهای مطرح اینستاگرام  تلگرام و آپارات و گوگل اد میباشد .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.