کاشت مو و ابرو با جدیدترین روش در ایران در کلینیک رز انجام می شود. کاشت ابرو، مو و تزریق چربی در ردیف درمان هایی قرار می گیرند که زیبایی طبیعی چهره و بدن را به حالت اولیه آن بازگردانده و در کلینیک های تخصصی پوست و مو با روش های نوین انجام می شود.

کاشت مو و ابرو با جدیدترین روش در ایران در کلینیک پوست و مو رز انجام می شود. کاشت ابرو، کاشت مو و تزریق چربی در ردیف درمان هایی قرار می گیرند که زیبایی طبیعی چهره و بدن را به حالت اولیه آن بازگردانده و در کلینیک های تخصصی پوست و مو با روش های نوین انجام می شود.

 

نتایج حاصل از کاشت موی طبیعی

نتایج حاصل از کاشت مو دائمی بوده و از نظر طبیعی بودن نیز بیشتر از سایر راه حل های درمانی جهت ریزش مو طبیعی به نظر می رسد. روش های جراحی ریزش مو طی سال ها تغییر کرده و امروزه بسیار پیچیده تر و دقیق تر شده است. در کاشت مو اغلب نیاز به پیوند فولیکول های مو به صورت یکی یکی به ناحیه اهدا کننده می باشد.

 

نتایج روش های نوین کاشت مو بسیار طبیعی است. استخراج واحد فولیکولار یکی از پیشرفته ترین روش های کاشت مو می باشد که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. این روش استخراج واحد فولیکول یا FUE است. مطابق با این شیوه درمانی، فولیکول های مو یکی یکی از محل اهدا کننده (معمولاً در قسمت پشت سر یا گردن) استخراج می شوند و در ناحیه ای از پوست سر که موهایش دچار ریزش شده است، کاشته می شوند.

 

کاشت موی طبیعی

کاشت با متد های نوین، بهترین راهکار درمان ریزش مو

کاشت مو با شیوه های نوین یک روش حداقل تهاجمی محسوب می شود که برخلاف روش های قدیمی گرفتن نوار مو از بخشی از پوست سر، تقریباً هیچ جای زخم قابل مشاهده ای از خود باقی نمی گذارد. در فرآیند کاشت مو فولیکول های مو معمولاً با کمک میکروسکوپ برداشته می شوند، بنابراین جراح هنگام برداشتن دقیق فولیکول های مو تا حد امکان مراقب است. اگر با نازک شدن مو هایتان مشکل دارید و به یک راه حل طبیعی تر جهت درمان ریزش مو می اندیشید می توانید در مورد روش های جدید و پیشرفته کاشت مو با پزشک خود صحبت کنید. ریسک این شیوه ها بسیار کم بوده و تقریبا می توان گفت که هیچ زخمی وجود ندارد.

 

کاشت ابرو و عملکرد مهم ابرو ها

کاشت ابرو یکی از بهترین ترفند های زیباییست که متخصصان پوست و مو آن را به عنوان یک راهکار دائمی می شناسند. ابرو ها یکی از مهم ترین ویژگی های صورت به شمار می روند و باعث می شوند صورت از حالتی زیبا و جذاب برخوردار شود. جدا از محافظت چشم در برابر گرد و غبار، آب و رطوبت، ابرو ها به افراد امکان برقراری ارتباط غیرکلامی را نیز می دهند.

 

از آنجا که ابرو تأثیر زیادی بر چهره افراد می گذارد، داشتن ابرو های نازک و ضعیف ممکن است روانشناسی صورت فرد را به شکلی منفی تحت تأثیر قرار دهد. بیشتر افراد ممکن است در اثر پیری، زخم شدن ابرو ها و یا شکستن ابرو، اصلاح بیش از حد، وجود یک بیماری جدی یا آسیب دیدگی، ابرو های خود را از دست دهند در حالی که ممکن است برخی از افراد با ابرو های نازک به دنیا بیایند. کاشت ابرو تنها راه حل دائمی جبران ابرو های از دست رفته است.

 

 

 123

 

کاشت ابرو، یک روش برتر

کاشت ابرو برای داشتن ابرو هایی کامل و خوش فرم انتخاب می شود. زنان معمولا ابرو های خود را خالکوبی می کنند. با این حال، این روش ها دائمی نیستند و طبیعی به نظر نمی رسند. ابرو های خالکوبی براق به نظر می رسند و خیلی زود محو می شوند. کشیدن ابرو با مداد یا ماژیک ابرو روش دیگری برای داشتن ابرو های ضخیم و متراکم است. با این حال، باید هر روز انجام شود و به راحتی از بین می رود. تنها کاشت ابرو می تواند به رفع مشکل کمک کند.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک روش جراحی بی خطر و آسان است که شامل گرفتن مو از پشت سر یا کنار گوش و پیوند به ناحیه ابرو برای رسیدن به ابرو مورد نظر و ضخیم تر می باشد. از آنجا که مو های پیوند شده به طور مستقیم از از بدن خود بیمار گرفته می شوند در نتیجه مو هایی طبیعی در ناحیه ابرو رشد می کنند.

 

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

با بهره مندی از فناوری و تکنیک های مختلف می توان ترمیم و کاشت ابرو را انجام داد، به این معنی که مو از قسمت پشت سر استخراج می شود و به ناحیه ابرو پیوند زده خواهد شد. کاشت ابروی طبیعی تحت بی حسی موضعی و در مدت زمان 3 ساعت انجام خواهد شد. بعد از کاشت ابرو، پوسته های ریزی ممکن است ظاهر شوند اما طی یک هفته بهبود می یابند. در ابتدای کاشت مو ها در ناحیه ابرو، آن ها خیلی سریع شروع به رشد می کنند، بنابراین پیرایش منظم مورد نیاز است. با گذشت زمان، سرعت رشد کند خواهد شد.

 

 

کاشت ابرو کلینیک رز

 

 

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی که همچنین به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می شود شامل برداشتن چربی از مناطقی است که معمولاً در اندام هایی مانند شکم، ران یا پهلو ها قرار دارد. تزریق چربی نه تنها مناطقی را که نیاز به تقویت دارند بهبود می بخشد بلکه در مناطقی که نیازی به آن نیست میزان چربی را کاهش می دهد.

 

 

تزریق چربی به صورت

 

نحوه انجام تزریق چربی

در حین تزریق چربی، برش هایی کوچک در اطراف محلی که چربی از آن خارج می شود، بوجود می آید. یک لوله نازک و توخالی به نام کانول از درون برش ها وارد می شود و برای شکسته شدن سلول های چربی به آرامی استفاده می شود. با استفاده از لیپوساکشن، چربی از طریق کانول به دقت استخراج می شود و برای فرآیند انتقال آماده سازی خواهد شد.

 

برخی از تیم های پزشکی در تزریق چربی اغلب از تکنیک Tumescent برای لیپوساکشن استفاده می کنند، که شامل محلولی روان شده با اپی نفرین و لیدوکائین است. این روش نه تنها باعث از بین رفتن خون و تروما در طی درمان می شود  بلکه به بی حس شدن ناحیه برای کاهش ناراحتی های بعدی نیز کمک می کند.

 

پس از جمع آوری چربی، برای اطمینان از کیفیت، تصفیه می شوند و سپس با استفاده از یک سرنگ و کانول کوچک به بیمار تزریق می شوند. قطرات چربی ریز در سراسر بافت ها پراکنده می شوند تا هر سلول چربی منتقل شده بتواند از خون کافی استفاده کند و میزان بقای خود را بعد از درمان بهبود بخشد.

 

آیا من کاندید خوبی برای تزریق چربی هستم؟

برای افزودن حجم به مناطق کم حجم بدن، نامزد های بالقوه برای تزریق چربی باید مقدار کافی چربی اضافی نیز در بدن داشته باشند. افراد سالمی که سیگار نمی کشند، گردش خون غیرطبیعی ندارند، از شرایط پزشکی جدی و خاصی برخوردار نمی باشند و انتظارات واقع بینانه از درمان دارند، عموماً مورد تأیید هستند.

 

ماندگاری نتایج تزریق چربی

برخلاف پرکننده های پوستی مصنوعی که به مرور زمان از بین می روند، تزریق چربی یک متد دائمی است. به طور متوسط 60 تا 80 درصد از چربی های منتقل شده پس از عمل، بسته به محل تزریق، زنده می ماند. اجتناب از فعالیت شدید یا تماس ساینده به طور مستقیم بعد از درمان، اغلب به میزان بقا کمک می کند. ماندگاری نتایج تزریق چربی به میزان زیادی به مراقبت های بعد از آن نیز بستگی دارد.

 

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده تمامی خدمات پوست و مو و زیبایی با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی در تهران می باشد.

/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی کاشت مو
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.