به گزارش ایرنا، سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این سه طرح در بویراحمد، اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها افزون بر 145 میلیارد ریال و با اشتغال زایی 84 نفر بوده است.
وی افزود: این طرح‌ها شامل کارخانه ظروف یکبار مصرف یاسوج، کارخانه تولید بتن و صنایع چوبی واقع در شهرک‌های صنعتی بویراحمد بودند.
بنام بیان کرد: طرح‌های کارخانه ظروف یکبار مصرف یاسوج و کارخانه تولید بتن به نمایندگی از سه طرح صنعتی شهرک‌های صنعتی بویراحمد افتتاح شدند.
وی عنوان کرد: کارخانه ظروف یکبار مصرف مبتکران جهان نایلون یاسوج با ظرفیت 30 هزار تن در سال با اعتبار 85 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که اشتغال زایی این طرح 46 نفر بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارخانه تولید بتن یاسوج نیز با اعتبار 51 میلیارد ریال با اشتغال زایی حدود 30 نفر افتتاح شدند.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج حدود 300 هزار نفر جمعیت دارد.
274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می‌رسد.
میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای کل طرح‌های عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی رقمی افزون بر سه هزار و 500 میلیارد ریال است.
میزان اشتغالزایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت در امسال کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 436 نفر است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.