سهراب بنام روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این میزان اعتبار هزینه شده 16 طرح راکد به چرخه مجدد تولید و 16 طرح با پیشرفت بالای 60درصد نیز به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: 200میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای 16 طرح راکد صنعتی بوده که حدود 120 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات و از محل ستاد تسهیل و رونق تولید به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده برای 16طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد که در سال جاری راه اندازی شده اند را افزون بر 150 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی بیان کرد: بر اساس برآوردها میانگین راه اندازی مجدد هر کارخانه و واحد تولیدی راکد رقمی حدود 15 تا 20 میلیارد ریال است.
بنام میزان اشتغالزایی ایجاد شده برای این 32 طرح را افزون بر 280نفر ذکر کرد.
وی با بیان اینکه حدود 35 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان همچنان به دلایل متعدد نیمه فعال و راکد هستند، گفت: ظرف یک سال گذشته همچنین افزون بر 190هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی و در قالب 142 قرارداد به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان واگذار شد که ارزش سرمایه‌گذاری این میزان زمین بیش از چهار هزار میلیارد ریال است.
هم‌اینک حدود 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 13 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.