سردار مهدی انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی این استان از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی مطلع شدند.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و پلیس استان یزد طی یک عملیات ضربتی با تعامل یکدیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند در محور ورودی به استان یزد با توقیف یک دستگاه کامیون تریلر دانگ فنگ یک نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.
سردار انصاری بیان کرد: راننده به مرجع قضایی تحویل و خودروی حامل مواد مخدر نیز توقیف شد.
در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
چهار هزار و 71 کیلو گرم آن ماده مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شده‌اند.
79 مرکز درمانی و 21 مرکز اقامتی در راستای ترک اعتیاد در این استان فعالیت می‌کنند.
سال 1395 چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که از این میزان سه هزار و 300 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز از دیگر انواع مواد افیونی بوده است.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.