به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر دوگنبدان با اشاره به سودجویی برخی افراد از شرایط سخت اقتصادی کشور اظهار داشت: مسئولان هر چه زودتر اخلال گران اقتصادی را شناسایی و با در نظر گرفتن مجازات‌های شدید به بهبود شرایط کنونی ایران کمک کنند.
وی اظهار داشت: دولتمردان با استفاده از دیدگاه‌های کارشناسی برای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی باعث افزایش امید در بین مردم شوند.
امام جمعه موقت شهر دوگنبدان به روز بیست ویکم مرداد که به عنوان صنایع کوچک نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی بیکاری در کشور و اینکه ازدواج جوانان ارتباط مستقیمی با یافتن شغل مناسب دارد مسئولان از ظرفیت صنایع کوچک برای اشتغال جوانان بهره گیری بیشتری کنند.
صفایی بیان کرد: شهرستان گچساران ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد واحدهای صنایع کوچک در زمینه فراوری محصولات دامی وکشاورزی دارد که استفاده از آن زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و افزایش درآمد مردم خواهد بود.
وی روز نخست ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام روز ازدواج نامگذاری شده است را یادآور شد و از مسئولان و خانواده‌ها خواست شرایط ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.
صفایی گفت: ازدواج سنت رسول خدا (ص) است و داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی در گرو ترویج ازدواج در سن جوانی است.
امام جمعه موقت شهر دوگنبدان ابراز داشت: رواج فرهنگ جهیزیه‌های سنگین، مهریه‌های بالا و پایین بودن بنیه اقتصادی جوانان از جمله دلایل بالا رفتن سن ازدواج جوانان است که با همت مضاعف مردم و مسئولان اصلاح خواهد شد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.