فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای ایجاد 762 فرصت شغلی ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه می شود.
وی افزود: پرونده ‌های مددجویان متقاضی دریافت این تسهیلات تکمیل و برای تعیین شعبه به بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد ارسال ‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته یک هزار و 156 طرح اشتغالزایی با 221 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات از محل منابع بانک ملی این استان برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان اجرا شد.
محبی عنوان کرد: 196 طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با 37 میلیارد و 130 میلیون ریال تسهیلات مربوط به سال های گذشته پشت نوبت دریافت وام از بانک ملی این استان است.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب بخشی در پرداخت تسهیلات این تعداد طرح اشتغالزایی همکاری بیشتری کند.
محبی گفت: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از طریق ایجاد اشتغال همواره مورد توجه این نهاد حمایتی است.
وی اظهار داشت: بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان رتبه برتر را بین بانک ‌های عامل استان کسب کرد.
محبی افزود: امید است امسال نیز این روند مثبت با جدیت هر چه بیشتر توسط بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد تداوم داشته باشد.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.