به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال که بعد از ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه سامانه رصد برای ثبت اشتغال های ایجاد شده حساسیت بالایی داشته و هیچ دخل و تصرفی در آن ممکن نیست، افزود: بر این اساس با وجود مشکلات و موانعی که وجود دارد اکنون روند مطلوبی در البرز طی می شود.
نجفی با اشاره به اینکه شهرداری ها و بانک ها عضوی تاثیرگذار کارگروه اشتغال استان محسوب می شوند، گفت: ضرورت دارد بستر لازم از طریق شهرداری ها برای حضور فعال بخش خصوصی فراهم شود و همچنین بانک ها باید در روند کارگشا و تسهیل گر باشند.
وی ادامه داد: میزان اشتغال مصوب برای البرز 33 هزار مورد بود که سقف آن را با عنایت به وضعیت استان 45 هزار نفر تعریف کرده ایم و در این راستا تاکنون 29 هزار شغل ایجاد شده است.
استاندار البرز با بیان اینکه دستگاه های فعال با عملکرد تحقق بیش از صد در صد تعهدات ایجاد اشتغال مورد قدردانی قرار می گیرند، اضافه کرد: اکنون فرمانداری ساوجبلاغ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، صندوق کارآفرینی امید و چند دستگاه دیگر در زمره دستگاه هایی قرار دارند که به صورت کتبی از آنها تقدیر می شود.
وی گفت: یکی از مطالبات اصلی ایجاد اشتغال در کنار حل معضلات فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی است از این رو در این رابطه هیچ گونه کوتاهی و کمکاری پذیرفته می شود.
نجفی افزود: البرز در تسهیل و رفع موانع تولید جایگاه اول کشور را از آن خود کرده در صورتی که چند ماه پیش در جایگاه بیست و هفتم قرار داشت.
در این جلسه فرماندار ساوجبلاغ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیر صندوق کارآفرینی البرز با اهدا لوح تقدیر از دست استاندار در راستای تحقق تعهدات در زمینه ایجاد اشتغال مورد تقدیر قرار گرفتند.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.