داود راهزدای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گچساران اظهار داشت: بالاترین میزان مصرف بار برق کهگیلویه و بویراحمد امسال در روز پنجم تیر به میزان 415 مگاوات ثبت شد در حالی که بالاترین میزان پیک بار مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته 395 مگاوات در روز پانزدهم مرداد گزارش شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به کمبود 9 هزار مگاوات برق در سراسر کشور برای جبران، خاموشی‌های با برنامه در این استان از اول مرداد اجرا شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براساس آخرین آمار که در روز پنجشنبه یازدهم مرداد ارائه شده است پیک مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد به 380 مگاوات رسید.
راهزادی بیان کرد: پیک بار مصرف برق در شهرستان گچساران 157، باشت 27، بویراحمد و دنا 107، چرام 19، کهگیلویه 67، بهمئی 31 مگاوات گزارش شده است.
وی گفت: پس از اجرای خاموشی‌های با برنامه میزان مصرف برق در تمام شهرستان‌ها به جر بویراحمد، دنا و چرام کاهش داشته است.
وی میزان نیاز کنونی کشور به تولید برق آبی را بین چهار تا پنج هزار مگاوات عنوان و تصریح کرد: سالیانه چهار تا پنج هزار مگاوات افزایش مصرف برق در کشور نیز داریم.
راهزادی، بهترین راه و بهترین روش برای جبران کمبود تولید برق در کشور را الگوی مدیریت مصرف ذکر و اظهار داشت: بیشترین مصرف برق در سه ماهه تابستان شکل می‌گیرد.
250 هزار مشترک فعال برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.