استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری این استان از عملکرد شرکت آب منطقه ای به دلیل اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه آب به طور ویژه تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحند در شورای اداری امروز که با حضور معاونین استاندار، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های احرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان در سالن شماره یک استانداری یاسوج برگزار شد، از عملکرد علی داودی مهر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای این استان و همکاران وی بطور ویژه تقدیر و تلاش های آنان در اجرای پروژه های آبرسانی در شرایط حساس کنونی را ارزشمند عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مدیران جهت تلاش و کوشش بیشتر در زمینه کار وخدمت به مردم این استان، خاطرنشان کرد: از شرکت آب منطقه‌ای استان بدلیل شروع کارها و فعالیت‌های خوب و مؤثر در زمینه آب و آبرسانی و مدیریت منابع آب خاصه آغاز پروژه‌های بزرگ چند ماهه اخیر به مبلغی بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تشکر می‌کنم.

احمدی گفت: انتظار می‌رود خدمات دولت و نظام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که از سرمایه های اصلی نظام هستند به موقع اطلاع رسانی شود. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، در دوران مسئولیت داودی مهر در مدیرعاملی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از پروژه های آبی در این استان فعال شده است.

وی از مدیران جوان و پرتلاش دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با اجرای پروژه های متعدد حوزه توانسته رضایتمندی فراوانی را برای مردم بویژه کشاورزان این استان ایجاد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.