به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: البته مردم نیز در این راستا به خوبی آگاه هستند و حتی افرادی که دائم به دنبال ایجاد آشوب و سنگ اندازی به جای تلاش در مسیر توسعه استان هستند نیز شناسایی شده‌اند.
وی اضافه کرد: حتی طرح‌هایی عمرانی بودند که این افراد به دلایل نامشخص سعی در کند شدن و توقف آنها داشته‌اند که آنها نیز شناسایی و معاونت عمرانی استانداری نیز موظف است با قاطعیت و جدیت روند اجرایی این طرح‌ها را تسریع بخشد.
احمدی همچنین مدیران در دستگاه‌های مختلف اجرایی را به تلاش، پویایی و ایجاد خلاقیت، پرهیز از سطحی نگری و دوری از نگاه‌های حاشیه‌ای و طایفه‌ای در سال جاری توصیه کرد.
وی ابراز داشت: مدیران باید تعامل و همکاری بین بخشی و نگاه جامع و کلان به جای سطحی نگری ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اقناع سازی، تکریم و جلب رضایتمندی واقعی مردم توام با شفاف سازی، اطلاع رسانی به موقع و توجیه منطقی از اولویت‌های مهم مدیران و دستگاه‌های مختلف اجرایی در سال جاری باشد.
وی همچنین خطاب به مدیران گفت: به جای اصرار بر نگاه‌های قومیتی و طایفه گرایی باید نسبت به حل مسائل عمومی مردم گام بردارند و در راستای حل مشکلات سرمایه گذاران کوشا باشند.
وی همچنین از افراط گرایی و دامن زدن بیش از حد به مسائل سیاسی، حاشیه‌ای، قومی و طایفه‌ای به عنوان یکی از چالش‌های مهم فرهنگی و عاملی اساسی درکند شدن روند توسعه همه جانبه این استان یاد کرد.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود موضوع شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: خرید کالای خارجی مشابه داخلی در دستگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در استان ممنوع است.
وی افزود: هر دستگاه اجرایی موظف است تمامی کالاهای ضروری خود را از تولیدات داخلی کشورمان و البته با اولویت استان کهگیلویه و بویراحمد خریداری کنند.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.