به گزارش ایرنا، علی اصغر فوادیان روز سه شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت بیلیارد، بولینگ و بولس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تجهیزات این سه رشته ورزشی با توجه به نوسانات اخیر قیمت ارز و گسترش تحریم های دشمنان چند برابر افزایش یافته است.
وی افزود: بیلیارد، بولینگ و بولس جزو رشته های ورزشی جدید و مفرح در کشور است و ورزشکاران آن نیز باید بیشتر حمایت شوند.
نایب رئیس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس بیان کرد: یکی از سیاست های مهم این فدراسیون استانداردسازی روزافزون تجهیزات باشگاه ها در تمامی استان های کشور است.
فوادیان عنوان کرد: تحقق این امر مهم سبب قهرمان پروری در استان ها و واگذاری هر چه بیشتر میزبانی رقابت های کشوری به آنها می شود.
وی ابراز داشت: تلاش می شود که در هزینه ورودی ورزشکاران بیلیارد، بولینگ و بولس استان های کمتر برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد به رقابت های کشوری تخفیف داده شود.
نایب رئیس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس گفت: چنین اقدامی در راستای کمک به رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این سه رشته ورزشی در کشور انجام می شود.
فوادیان اظهار داشت: پایگاه های قهرمانی بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج به سوی درآمدزایی از طریق اجاره دادن این مکان ها حرکت کنند و برای راه اندازی پایگاه قهرمانی بولینگ استان نیز اقدام شود.
وی افزود: موضوع مهم استعدادیابی رشته های ورزشی بیلیارد، بولینگ و بولس در کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه بین دانش آموزان این استان بیش از پیش جدی گرفته شود.
فوادیان بیان کرد: در همین راستا نیز گسترش روزافزون تعامل و همکاری متولیان هیأت بیلیارد، بولینگ و بولس کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان ضروری است.
وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن ورزشکاران مستعد در رشته های بیلیارد، بولینگ و بولس می تواند در آینده نزدیک در کشور مطرح شده و چند ملی پوش در هر 2 بخش زنان و مردان داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: انتظار می رود که رئیس جدید هیأت بیلیارد، بولینگ و بولس استان برای پویایی و رونق هر چه بیشتر این سه رشته ورزشی در استان تلاش و اقدام کند.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: ورزشکاران بیلیارد، بولینگ و بولس کهگیلویه و بویراحمد دارای تجهیزات محدود هستند و باید توسط مسئولان هیأت استان باانگیزه تر شوند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حد توان از تمامی هیأت های ورزشی استان از جمله بیلیارد، بولینگ و بولس حمایت می کند.
علوی بیان کرد: مسئولان هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بیلیارد، بولینگ و بولس برای اجرای برنامه های خود از جمله اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری، برگزاری اردوهای تدارکاتی، میزبانی رقابت های ملی یا برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران منتظر اعتبارات محدود فدراسیون یا اداره کل ورزش و جوانان استان نباشند.
وی عنوان کرد: هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات مورد نیاز خود را از طریق حامیان مالی و یا دیگر روش ها تأمین کنند و این موضوع باید به یک دغدغه جدی برای رؤسای آنها تبدیل شود.
تعداد اعضای این مجمع انتخاباتی 16 نفر بود که سه نفر از آنها حق رأی دادن نداشتند.
«شاپور عنبری» در این مجمع با کسب 13 رأی از مجموع 13 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت بیلیارد، بولینگ و بولس کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.