نستهن مقدم روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده از زمان آغاز این طرح 70 هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج آسفالت شده است.
وی افزود: برخی معابر شهر یاسوج دارای آسفالت با قدمت بیش از 30 سال هستند که به معضلی اساسی برای مردم تبدیل شده است از این روی یکی از خواسته‌های به حق آن ها از مسئولان مدیریت شهری اصلاح وضع موجود است.
مقدم بیان کرد: معابر شهرک بلکو، پل سوم بشار به سمت گلزار شهدا، 30متری رضائی‌ها ، 20 متری آزادگان و خیابان کمال الملک از جمله معابری بوده که در ماه ‌های اخیر آسفالت شده و یا کار آسفالت این معابر در دست اجراست.
شهردار یاسوج با اشاره به وجود محدودیت‌های مالی ابراز داشت: توسعه عمران شهری و ارتقای خدمات در شهر امری انکار ناپذیر و ضروری است.
وی گفت: تاکنون ‌افزون‌بر 45 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر شهر یاسوج در قالب طرح نهضت آسفالت هزینه شده است.
مقدم با اشاره به کنده کاری های موجود در سطح این شهر، تصریح کرد: 85درصد این کنده کاری ها مربوط به دستگاه های اجرایی خدمات رسان است که این کنده کاری مشکلات عدیده ای را برای مردم شهر به وجود آورده است.
وی از اینکه در خصوص مسائل ایمنی پل سوم بشار با شهرداری یاسوج و پلیس راهور هماهنگی نشده ابراز نگرانی کرد.
مقدم بیان کرد: بر اساس آمار رسمی جمعیت شهر یاسوج 134 هزار نفر بوده این در حالی است که شهرداری یاسوج به حدود 230 هزار نفر خدمات دهی می کند.
شهردار یاسوج عنوان کرد: به منظور کمک به پرداخت معوقات حقوق کارگران این سازمان مبلغ 22 میلیارد ریال به حساب این سازمان واریز شد.
وی افزود: در حال حاضر حقوق تمامی کارگران رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی شاغل در شهرداری یاسوج به روز شده است و هیچگونه معوقه ای وجود ندارد.
مقدم با اشاره به بحث ساماندهی وانت بار های میوه فروش، ابراز داشت: چهار بار این امر انجام شد ولی همکاری لازم از سوی این وانت بار ها صورت نگرفت اما به زودی در مکان جدید اختصاص یافته که توسط شهرداری مشخص شده مستقر خواهند شد.
وی بر نقد سازنده رسانه ها تاکید کرد و گفت: نقش رسانه ها بر هیچ کس پوشیده نیست و در توسعه این شهر بسیار تاثیر گذار هستند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.