امین الله بابویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده با وزارت بهداشت و بر اساس تفاهم نامه امضا شده ، 60 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری و 20 میلیارد ریال برای سال 1398 برای تکمیل بیمارستان بهمئی در نظر گرفته شد.
وی افزود: با بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی از مراجعه و رفت و آمد های پر هزینه مردم این منطقه به سایر شهرستان های همجوار به طور چشمگیری کاسته می شود.
بابویی ادامه داد : در هفته جاری براساس نامه ارسالی از معاونت درمان وزرات بهداشت و مصوبه کمیسیون قانون تشخیص امور پزشکی وزارت بهداشت و درمان، مجوز تأسیس بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان لنده صادر شد.
شهرستان لنده دومین شهرستان کشور به عنوان پایلوت اقتصادی در کشور انتخاب شده و فعالیت‌های اجرایی در این خصوص از سوی بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان کشور در آن آغاز شده است.
شهرستان 21 هزار نفری لنده با پنج هزارو 560 خانوار، 106 روستا و 41 درصد جمعیت روستایی و 59 درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان‌های محروم کشور است.
وی عنوان کرد: همچنین در هفته جاری مبلغ 17 میلیارد ریال جهت تکمیل و خرید تجهیزات و تاسیسات کلنیک های دهدشت و گچساران اختصاص یافت.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.