امیرحمزه بازیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 111خانواده زندانی هم اکنون تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان است.
وی اظهار داشت: اقدامات ارزنده ای اعم از تشکیل انجمن حمایت از زندانیان در بخش فرهنگی با همکاری نهادهای مردمی توسط این نهاد انجام شده است.
بازیار عنوان کرد: انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته یک میلیارد و 610 میلیون ریال به خانواده زندانیان کمک کرد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته 84 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان بود که با حمایت خیرین این تعداد 30 درصد افزایش یافت.
بازیار هزینه کمک به خانوار زندانیان در سالجاری را 250 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 130 میلیون ریال بوده است.
وی گفت: با ایجاد قراردادی از سوی انجمن حمایت از زندانیان با پزشکان امکان مراجعه رایگان برای هرخانواده زندانی سه بار در ماه فراهم شده است.
بازیار اظهار داشت: کمک به خانواده ها و آزادی زندانیان نیازمند می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی نیز منجر و به سالم سازی جامعه کمک کند.
وی افزود: بیشترین آسیب زندانیان متوجه خانواده هایشان است و به همین منظور برای حفظ بنیان خانواده نباید اجازه داد تا خانواده زندان دچار مشکلات مالی شوند.
با تلاش خیران انجمن حمایت از زندانیان این استان در سال گذشته 32 زندانی از زندان های این استان آزاد شدند.
214 زندانی غیر عمد در سطح زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت این استان سال گذشته با کمک افراد نیکوکار و نیز حمایت‌های مالی ستاد دیه کشور از زندان رهایی یافتند.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.