عصر امروز - سه شنبه 5تیرماه جاری -مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی مراسم معارفه رئیس جدید جهادکشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم، محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم تاکید کرد که شرایط کنونی کشور شرایط خاصی است اما ایران این بار نیز زورگویان را شکست خواهد داد.

وی گفت: راه حل های مناسبی از سوی دولت تدبیر و امید برای مقابله با بحران ها و تحریم های جدید  اندیشیده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با بیان اینکه باید  با تمامی گرایش‌ها در کنار هم از بحران های  پیش رو عبور کنیم، اظهار داشت: قوم لر در تاریخ همواره در برابر استبداد ایستاده است.

جوادی گفت: تنها راه حل اساسی برای برخورد با تحریم‌ها همبستگی مردم است و اینجا دیگر بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست و معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه با همبستگی‌ها به آرامش خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تمامی راه حل ها را در این شرایط حساس رفته و می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با انتقاد از اینکه در شرایط کنونی شاهد انتشار اخباری بدون ذکر منابع صحیح هستیم، یادآورشد: جای تاسف است برخی بدون ذکر منابع دولت تدبیر را تخریب می کنند و مردم را ناراضی از خدمات نگه می دارند.

جوادی گفت: نگاه دولت تدبیر در اقتصاد فقط به داخل و تحقق شعار تولید داخل است.

وی باتاکید براینکه نگاه دولت تدبیر به استان کهگیلویه و بویراحمد یک نگاه خاص در بخش تولید است، اظهارداشت: این استان دارای پتانسیل های متعددی در حوزه های اقلیمی و جغرافیایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم افزود: اگرچه بارش در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال زراعی کم بوده اما با همین میزان می توان تولیدات گلخانه ای را رشد داد.

جوادی با اشاره به منابع آب، جنگل های بلوط و طرح های پرورش ماهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ما می توانیم ظرفیت های تولیدی را در این استان چندبرابر بکنیم.

وی گفت: در ۳۰ سال پیش رقابت بین افراد بود و می گفتند ما برای کشور چه کردیم و رقابت بود اما چرا اکنون فضای اتهامی ایجاد شده است؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با بیان اینکه اگر کشتی انقلاب سوراخ شود همه ما غرق خواهیم شد، ادامه داد: چرا برخی فضای اتهامی را تقویت می کنند و مگر نمی دانند اگر اتفاقی برای این کشور بیفتد همه گرفتار آن خواهیم شد.

جوادی بااشاره به دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: همه ما برادر و خواهر هستیم و معتقدم اگر شرایط ها خاص شود دوباره رشادت های دوران دفاع مقدس را خواهیم دید.

وی گفت: تخریب ها و تهمت ها هیچ سودی برای کشور ندارد و بایستی همه ما در کنار هم بحران ها را بگذرانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم باتاکیدبراینکه همه باید در کنار دولت و وزرا باشند، خاطرنشان کرد: همه باید از دولت حمایت کنند و پشت سر وزرا باشند تا کشور بتواند مقتدرتر باشد.

جوادی با بیان اینکه ایران در دنیا محبوب است، ادامه داد: فوتبال ما را هم تحریم کردند و شما دیدید چگونه محبوب دنیا شد.

وی با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از همراهی مسئولان استانی و مجمع نمایندگان این استان برای این انتصاب خبرداد.

جوادی در بخش دیگری  از سخنان خود وضعیت پرداخت اعتباری وزارت جهادکشاورزی در کشور را طبیعی عنوان و اظهارامیدواری کرد مشکل اعتباری این وزارت هم بزودی حل شود.

 به گزارش"ایلنا از یاسوج" ، در پایان این آئین تاج الدینی بعنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی و از زحمات رستگار سرپرست این سازمان تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.