به گزارش ایرنا، با حکم وزیر جهاد کشاورزی «الیاس تاج‌الدینی» به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.
در این آئین الیاس تاج‌الدینی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات جعفر گوهرگانی رئیس پیشین این سازمان تجلیل شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: با معرفی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی این استان سازمان جهاد کشاورزی از بلاتکلیفی چند ماه اخیر خارج شد.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیاری در زمینه آب و خاک و دیگر موارد دارد با این وجود طرح های نیمه تمام بسیاری در این استان وجود دارد.
فیلی بیان کرد: در صورت رفع مشکلات این طرح های نیمه تمام زمینه اشتغال 2 برابر جمعیت این استان فراهم می شود.
وی عنوان کرد: گرفتن مجوز های گوناگون و پرداخت تسهیلات در این حوزه بسیار زمان بر بوده و به منظور تسریع در روند طرح های در دست اجرا خواهان اجازه برخی از تفویض اختیارها به خود استان ها هستیم.
رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با دید علمی و تخصصی در این سازمان گام خواهم برداشت و از گرایش های قومی و قبیله ای به جد دوری می کنم.
الیاس تاج‌الدینی ابراز داشت: از مهم ترین برنامه های اجرایی در این سازمان اجرای سیاست ها و راهبردهای وزارت جهاد کشاورزی، اتمام طرح های نیمه تمام و برنامه ریزی برای طرح های جدید خواهد بود.
الیاس تاج‌الدینی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی گرایش زراعت است.
وی پیش از این مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.