به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: بانک هایی که بیشترین و کم ترین تسهیلات را پرداخته مشخص خواهند شد و نسبت به تعامل دستگاه های اجرایی با آن ها در سال 1397 تصمیم گیری می شود.
وی افزود: این ارزیابی در پایان خرداد سال جاری صورت می گیرد که تا پیش از این زمان، بانک ها مهلت دارند در ارائه تسهیلات رونق تولید فعالیت داشته باشند.
احمدی بیان کرد: اجازه سوء استفاده از دریافت تسهیلات توسط برخی واحد های تولیدی داده نمی شود و به همان میزان که تلاش برای تسهیل رفع موانع تولید در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها وجود دارد از پول پاشی و هدر دادن بیت المال جلوگیری خواهد شد.
وی عنوان کرد: با تمام توان از واحد های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد که در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و تولید گام برمی دارند، حمایت می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دغدغه اصلی و اساسی دولت اشتغال جوانان است.
وی گفت: بانک ها تا پایان سال از معرفی واحد هایی که در حال فعالیت هستند به محاکم قضایی خودداری کنند.
احمدی بیان کرد: واحد های تولیدی متعهد بشوند که منابع ملی که دریافت می کنند را در جای خود تنها برای آن واحد صرف کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تولید کنندگان باید توجه کنند که تا زمان اتمام و بهره برداری واحد تولیدی خود، متقاضی تسهیلات برای طرح دیگری نشوند.
در این نشست مشکلات و موانع پیش روی چهار واحد تولیدی از جمله واحد تولیدی آب لوله بسپار، آب معدنی سی سخت، شرکت دماوند کار گچساران و واحد تولیدی والفجر هشت مصنوعات سیمانی بررسی شد.
برای این واحد های تولیدی تصمیمات مطلوبی در راستای رفع موانع تولید آن ها گرفته شد.
1662/9868/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.