به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یاسوج اظهار داشت: نظام سلطه با اصل انقلاب مشکل دارد و با آن مخالفت می کند.
وی افزود: چهار دهه است که کشور و ملت ایران با دشمنان مقابله می کند و در این مسیر نیز فراز و نشیب های زیادی وجود داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایران در 40 سال گذشته از گردنه های دشوار متعددی عبور کرده و امروز نیز در شرایطی است که دشمنان نمی توانند به سادگی صدای انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند.
احمدی عنوان کرد: دشمنان نگران توان هسته ای و یا پیشرفت های ایران نیستند بلکه عامل اصلی نگرانی آنها الهام بخشی انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان جهان است.
وی ابراز داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصتی مناسب برای بیان موفقیت های کسب شده در کشور با وجود تمامی تحریم ها و توطئه های دشمنان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم معرفی هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای چهار دهه اخیر نظام و انقلاب در کشور و این استان تأکید کرد و گفت: باید موفقیت های متعدد کشور و ملت ایران در تمامی عرصه ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی بازگو و مرور شود.
احمدی اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند تمامی ارکان نظام را ناکارآمد نشان دهند و اینگونه وانمود کنند که توانایی اداره امور کشور را ندارد در حالی که این نقشه و توطئه شوم نیز خنثی می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای معرفی کارآمدی چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا حدودی در کشور و این استان کوتاهی و کم کاری شده که باید جبران شود.
احمدی عنوان کرد: تلاش های گسترده دشمنان و هزینه کردن مبالغ هنگفت توسط آنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیانگر اقتدار ایران اسلامی و تأثیرگذاری چشمگیر آن در منطقه و جهان است.
وی ابراز داشت: یکی دیگر از توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب پاشیدن بذر ناامیدی بین مردم، گرفتن روحیه نشاط از آنان و تلاش برای سرخوردگی نسل جوان است و در این زمینه نیز از هر حربه ای استفاده می کنند اما شکست خواهند خورد.
احمدی گفت: مثلث آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال برنامه ریزی برای اعمال انواع فشارها بر ایران اسلامی هستند که به لطف الهی هیچ نتیجه ای نخواهند گرفت.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در چهار دهه اخیر با حضور گسترده در عرصه های مختلف وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب نشان داده اند.
غلام محمد زارعی اظهار داشت: بیان عملکرد 40 ساله انقلاب یک موضوع ملی بوده و از مدیران اجرایی تمامی استان های کشور خواسته شده در این راستا تلاش و اقدام کنند.
وی افزود: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تبیین هر چه بیشتر مواردی شامل گفتمان انقلاب، کارآمدی نظام، تفکر انقلابی و امانت الهی بودن نظام و انقلاب بپردازند.
زارعی بیان کرد: دشمنان چنین القا می کنند که نظام نمی تواند پاسخگوی خواسته ها و نیازهای ملت ایران باشد در حالی که هرگز اینگونه نیست و ادعایی بی پایه و اساس محسوب می شود.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه امید مظلومان جهان بوده و به یک الگو برای ملت های آزادیخواه برای مبارزه با ظلم و ستم تبدیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروزه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شبهات گسترده ای توسط دشمنان در حال ارائه شدن است.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: بیان خدمات ارزنده 40 سال اخیر نظام و انقلاب به طور مستند راهکاری مناسب برای پاسخگویی به این شبهات خواهد بود.
وی افزود: «افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد دارای 12 کارگروه زیرمجموعه شامل فرهنگی و هنری، اقتصادی، علمی و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، روحانیت، ایثار و شهادت، درمان و سلامت و دفاعی و بسیج مردمی است.
وی عنوان کرد: این کارگروه ها به زودی در کهگیلویه و بویراحمد فعال می شوند و شرح وظایف دستگاه های مختلف اجرایی استان در زمینه بیان عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب نیز اعلام خواهد شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.