در نشستی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست جدید دفتر سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری معرفی و از تلاش ها و زحمات مدیرکل سابق تقدیر شد.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج، باحضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری استان برگزار شد.

در این نشست انتصاب علی پرواز به عنوان سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری از سوی استاندار ابلاغ شد.

در متن ابلاغ سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است: جناب آقای علی پرواز، به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی به عنوان «سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند حضرت امام رضوان الله تعالی الیه  و همچنین شناخت دقیق وظایف و مسئولیت ها درانجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

در این نشست از زحمات سیدکرامت الله کریمی تقدیر و علی پرواز به عنوان مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استان معرفی شد.

گفتنی است، علی پرواز پیش از این سمت‌های معاونت مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، مشاور فرماندار قم، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم،عضو هیأت رفع اختلاف دستگاه های اجرایی استان قم و عضو شواری مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.