در پیام علی محمد احمدی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: روز جهانی قدس در حقیقت روز عدالت خواهی، ظلم ستیزی و محکومیت جنایت های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین است.
در ادامه این پیام بیان شده است: این روز مهم به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مؤید دوراندیشی ایشان نماد مقابله با دشمنان زیاده خواه است که با کشتار زنان و کودکان بی گناه خواب تثبیت حکومت نامشروع خود را در سر می پرورانند.
در این پیام عنوان شده است: حمایت از مظلومان در جای جای کره خاکی از مهمترین دستاوردهای این ابتکار امام راحل است که با درایت و تدبیر مثال زدنی خود به یادگار گذاشت.
در ادامه این پیام آمده است: اقدام تأثیرگذار امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان هر سال به نام روز جهانی قدس برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در بیداری و آگاهی ملت های دربند تأثیر بسزایی خواهد داشت.
در این پیام عنوان شده است: با تأسی ملت ایران و مسلمانان جهان از مکتب عاشورایی و حسینی سرانجام یک روز این ظلم تاریخی و سایه شوم پایان می یابد.
در پایان این پیام آمده است: از مردم غیور و سلحشور کهگیلویه و بویراحمد می خواهم همگام و همدوش با ملت آزادیخواه ایران اسلامی پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این استان بیفزایند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.