مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دریافت سه محموله اخیر تا تاریخ 9 خرداد 1397 تعداد 20 پیکر در وضعیت نسبتا کامل هستند که پس از دریافت نتایج آزمایشات، پیکرها طی روزهای آتی به خانواده های آنها تحویل می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی سازمان پزشکی قانونی‌کشور، کامروز امینی افزود: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تعداد 348 بافت انسانی که به 64 مسافر تعلق داشت، شامل اعضای مختلف بدن در اندازه های متفاوت به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شد.

وی تصریح کرد: با بررسی ها و کارشناسی های صورت گرفته، تعداد 23 پیکر با جمع آوری قطعات مختلف در شرایط نسبت کامل قرار گرفت و آماده تحویل شد؛ از این تعداد 21 پیکر پس از صدور جواز دفن به خانواده ها تحویل شده است.

امینی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این 23 پیکر، دو پیکر نیز که متعلق به دو کودک است آماده تحویل شده اما خانواده آنان برای تحویل اجساد منتظر کامل شدن پیکر مادر کودکان و تحویل همزمان سه جسد هستند به همین دلیل جسد این دو کودک هنوز در پزشکی قانونی نگهداری می شود.

به گفته وی تعداد 2 نفر از مسافرین هنوز فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.

امینی با اشاره به احراز فوت کلیه 66 مسافر و کادر پرواز این هواپیما، اظهار داشت: ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضایی، گواهی فوت برای هر یک از مسافرین بنا به درخواست خانواده های آنان صادر و تحویل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.