به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جذب تسهیلات حوزه آسیب‌های اجتماعی اهتمام لازم را داشته باشند.
وی عنوان کرد: اعتبارات در تمامی شهرستان‌ها یکسان توزیع شود تا فرصت برای همه فراهم شود و ضروری است دستگاه‌ها برنامه‌های هدفمند داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راه‌های تعالی و توسعه استان‌ها تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در پی آن مشکلات جدی اعم از طلاق، اعتیاد و دیگر موارد در جامعه کاهش چشمگیری پیدا خواهند کرد.
احمدی افزود: تشکل‌های مردم نهاد باید به طور یکسان در تمامی استان تشکیل و فعال باشند و این در حالی است که 80 درصد تشکل‌های استان در بویراحمد و دنا مستقر هستند.
وی ابراز داشت: دانشگاه‌ها ظرفیت‌های زیادی در این زمینه دارند و باید دستگاه‌های اجرایی ارتباط لازم را با دانشگاه‌ها برقرار کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سال 1396 تاکنون با 35 تشکل در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله استفاده صحیح از فضای مجازی، حقوق شهروندی، خودکشی و دیگر موارد در کهگیلویه و بویراحمد قرار داد بسته شده است.
وی بیان کرد: میزان این قرار دادها در مجموع چهار میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.
حجت الاسلام علی فتح میر محمدی افزود: 465 کارگاه در حوزه آسیب‌های اجتماعی در هشت شهرستان این استان توسط تشکل‌ها برگزار شد.
احمدی عنوان کرد: همچنین 21 جشنواره بومی و محلی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.