فرمانداربویراحمد ضمن تشریح آخرین وضعیت خسارت های زلزله صبح امروز در یاسوج، گفت: در پی زلزله صبح امروز 14 نفر هنگام پناه گیری دچار مصدومیت شده اند و خسارت هایی نیز به زیرساخت های شهرستان دنا وارد شده است.

به گزارش ایلنا، کناری با بیان اینکه زلزله 5 و دو هم ریشتری صبح امروز در یاسوج رخ داد گفت: این زمین لرزه قطعی برق ، آب ، گاز و شبکه های تلفن همراه را به دنبال داشته است.

فرماندار بویراحمد افزود: 14 نفر در شهرستان بویراحمد به هنگام پناه گیری در زمان وقوع زلزله دچار مصدومیت شده اند.

فرماندار دنا: خسارت به زیرساخت های روستایی

در پی زمین لرزه صبح امروز خسارات زیادی به زیر ساخت ها و مناطق روستایی شهرستان دنا وارد شده است.

فرماندار دنا با بیان اینکه زمین لرزه 5 و 2 دهم ریشتری در عمق 8 کیلومتری رشته کوه های دنا رخ داد، گفت: در پی این زمین لرزه خسارت زیادی به زیر ساخت های شهری و روستایی شهرستان دنا و شهر سی سخت وارد شده است.

تلفات جانی تاکنون اعلام نشده است

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده و تیم های امدادرسان شهر سی سخت در حال آماده باش هستند.

فرماندار دنا با بیان اینکه تیم ستاد بحران استان هم اکنون به شهرستان اعزام شده اند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل قطعی برق ، گاز و آب در شهرستان سی سخت را نداریم.

 قطعی برق در برخی مناطق شهرستان بویراحمد

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی زمین لرزه صبح امروز برق برخی مناطق شهرستان بویراحمد قطع شد.

 احمد راهزادی گفت: به علت زمین لرزه شدید صبح امروز بخشی از شبکه برق شهرستان بویراحمد قطع شد که پس از شناسایی و با تلاش کارکنان شرکت برق هم اکنون خطوط اصلی برق ترمیم و وصل شد.

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خسارت به زیر ساخت های برق بیشتر در مناطق روستایی مهریان، مادوان، گنجه ای و کاکان بوده و به علت لرزش ترانس هنوز قطعی برق داریم، افزود: مردم استان می توانند در صورت بروز مشکل در شبکه برق مناطق با سامانه 121 تماس بگیرند.

 اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.