به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی روز یکشنبه در نشست با جمعی از اعضای تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جوانان کشور به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه همواره در تمامی عرصه ها پیشقدم بوده و هستند.
وی افزود: بسیاری از ابتکارات، خلاقیت ها و نوآوری های کشور مرهون تلاش ها و خدمات نسل جوان است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: جوانان سرمایه اصلی و ماندگار کشور هستند در حالی که دیگر ذخایر از جمله نفت، گاز و معادن سرانجام به پایان می رسند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: جوانان کشور در کنار دیگر قشرها توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، دوران هشت سال دفاع مقدس را اداره کرده و پس از جنگ نیز سازندگی را آغاز کنند.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش قدردان جوانان باشند و برای رفع مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن آنان تلاش و اقدام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: حضرت علی اکبر (ع) بهترین اسوه و سرمشق برای نسل جوان کشور است و باید هر چه بیشتر از آن حضرت الگو بگیرند.
افزون بر 45 درصد از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد جوان هستند.
هم اینک افزون بر 260 تشکل مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و در حوزه های مختلف از جمله زیست محیطی، فرهنگی، ورزش و جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با مصرف مواد مخدر فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.