عبدالله بهمنش روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای رعایت دقیق ضوابط فنی و بهداشتی ابلاغی به این واحدها و ارتقای کیفیت محصولات عرضه‌شده در بازار و حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، پرونده 35 تخلف به دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی افزود: در طرح نوروزی تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری، فرآوری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی این استان عملکرد بازرسی‌های این دوره در مقایسه با نوروز 95 افزایش قابل‌توجه داشته است.
بهمنش بیان کرد: طرح پایش به‌منظور نظارت و کنترل بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه ایام تعطیلات نوروز در این استان از 25 اسفند سال جاری آغازشده و تا پانزدهم فروردین‌ماه جاری ادامه داشت.
وی اظهار کرد: تعداد 12 گروه ثابت و سیار در 19 روز کاری در 2 نوبت صبح و عصر نظارت‌های بهداشتی را در استان بر عهده داشتند.
وی عنوان کرد: بازرسان بهداشتی این اداره کل و ادارات شهرستان‌های تابعه در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار درمجموع پنج هزار و 928 نفر -ساعت بازرسی از مراکز تحت پوشش انجام دادند.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این طرح، از یک هزار و 897 مرکز تولید، بسته‌بندی، توزیع و حمل فرآورده‌های خام دامی استان، چهار هزار و 143 نوبت بازرسی شد.
بهمنش تصریح کرد: بازرسان و ناظران بهداشتی دامپزشکی استان در این ایام یک هزار و 709 مرکز عرضه، 13 کشتارگاه و واحد بسته‌بندی و 175 رستوران را تحت پوشش بازرسی‌های خود قراردادند.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 700 هزار نفر در جنوب غربی ایران واقع شده است.
9868//6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.