به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی امروز پنجشنبه در دیدار با خبرنگاران ایرنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی و مورد وثوق نظام به هر قیمتی به دنبال جذب مخاطب و ایجاد رقابت در فضای رسانه‌ای کشور نیست.
هاشمی با اشاره به پیش بینی برخی تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور در سال 97 گفت: نقش ایرنا در مدیریت و جهت دهی افکار عمومی در این راستا بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد: ایرنا ضمن اینکه رسانه دولت و خبرگزاری رسمی کشور است باید صدای رسای مردم نیز باشد و بتواند شکاف بین دولت و ملت را کاهش دهد.
وی با بیان اینکه تصویر و الگوی جدیدی از ایرنا از سال 97 ارائه خواهد شد، تاکید کرد: ظرفیت‌های بالقوه و توانمندی لازم به قدر کافی در این راستا فراهم است و البته باید امکانات و زیرساخت‌ها نیز برای ایجاد انگیزه بیشتر بین خبرنگاران خلاق و حرفه‌ای این رسانه تقویت شود.
وی گفت: تمامی دفاتر و مراکز استان‌ها نیز با آمادگی کامل و حرفه‌ای، ذهنی و عملیاتی باید خود را همراه با تحولات مثبت در حوزه‌های مختلف خبری همراه کنند.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ایرنا باید به دور از نگاه‌های تخریب گرایانه و فضای پرالتهاب و مسموم ضمن بیان دستاوردها و کارکردهای نظام و دستگاه‌های اجرایی نقدهای منصفانه، مشفقانه و کارآمد را سرلوحه فعالیت‌های حرفه‌ای خود قرار دهد.
هاشمی یکی از اولویت‌ها و رویکردهای اساسی در خبرگزاری جمهوری اسلامی به ویژه در سال جاری را آموزش خبرنگاران دانست و گفت: ارائه آموزش‌ها و برگزاری کارگاه‌ها در این راستا به صورت منطقه‌ای و مستمر ادامه خواهد داشت.
هاشمی بر تاکید بر حفظ شان و جایگاه ایرنا در فضای رسانه‌ای کشور افزود: این خبرگزاری آمادگی دارد در کنار بیان مشکلات و نارسایی‌های مردم، پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه دولت باشد.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) امروز پنجشنبه با حضور در مرکز ایرنا یاسوج با خبرنگاران این رسانه دیدار کرد و از نزدیک با برخی مشکلات و کمبودهای این مرکز و کارکنان آشنا شد.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.