نسرین طاهری فرد روزیکشنبه در بازدید دانشجویان رشته کارشناسی امور فرهنگی دانشگاه فرهنگ و هنر هرمزگان ازخبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان افزود: بسیاری از افراد اخبار مورد نیاز خود را از این رسانه دریافت می کنند.
وی ادامه داد: این نشانه خلاقیت و اجتماعی نگری خبرگزاری جمهوری اسلامی در طول بیش از 80 سال فعالیت حرفه ای است.
وی اضافه کرد: ایرنا توانسته ارتباط خوب و موثری بین مردم و مسئولان ایجاد کرده و بازگو کننده دغدغه ها و خواسته ها باشد.
مدرس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر هرمزگان اظهار داشت: بسیاری از افراد به خاطر همین رویکرد و عِرق ملی و علاقه به محل زندگی خود اخبار را برای انتشار به رسانه ها ارسال می کنند که نشان دهنده جایگاه رسانه در زندگی فردی و اجتماعی است.
وی ، در بخش دیگری از سخنان خود ابرازداشت: گاهی دستگاه ها و مجموعه ها در بیان فعالیت ها و موفقیت های خود به مردم از طریق رسانه ها آنگونه که انتظار می رود عمل نمی کنند.
طاهری فرد ابراز داشت: بیان فعالیت ها و موفقیت های مجموعه ها و دستگاه ها موجب تقویت حس عِرق ملی و هویت اجتماعی می شود که نباید از آن غفلت شود.
رئیس مرکز هرمزگان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این دیدار با معرفی فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان ابراز داشت: ایرنا سعی کرده بیان کننده فعالیت ها و موفقیت های مسئولان و دستگاه های اجرایی و همچنین نظرها و خواسته های مردم باشد.
خلیل تنیده افزود: این رسانه 82 ساله فعالیت خود را بر مبنای صحت و دقت اخبار قرار داده تا اطلاعات موثق و مطمئن در اختیار خوانندگان خود قرار دهد.
خوی ادامه داد: تاثیر گذاری خبرگزاری جمهوی اسلامی با بکارگیری ابزار نوین و حضور در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.
وی یادآور شد: با توجه به سطح فرهنگی هرمزگان به نسبت سایر استان ها، مردم استقبال خوبی از اخبار و رویدادهای منتشره می کنند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.