سردار مهدی انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ایستگاه ها تا 13 فروردین سال 1397 به ‌صورت شبانه ‌روزی دایر بوده و تأمین امنیت مردم و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
وی افزود: 400 نفر از نیروهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز سال 1397 برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با انواع جرایم در تفرجگاه ها، پارک ها و سطح شهرهای استان مستقر می شوند.
سردار انصاری بیان کرد: 300 تیم عملیاتی خودرویی، موتوری و پیاده در ایام تعطیلات نوروز سال 1397 انضباط ترافیکی را در جاده های ارتباطی درون و برون شهری کهگیلویه و بویراحمد تأمین می کنند.
وی عنوان کرد: علاوه بر این پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با مواد مخدر و پلیس اخلاق نیز برای ارتقای امنیت اجتماعی مردم و گردشگران نوروزی استان تلاش خواهند کرد.
سردار انصاری ابراز داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز سال 1397 آماده پاسخگویی به سؤال های مردم و گردشگران این استان در مورد وضعیت تردد در جاده ‌های ارتباطی استان است.
وی گفت: مردم و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد از شتاب زدگی در رانندگی به ویژه در جاده‌ های ارتباطی برون شهری این استان بپرهیزند.
سردار انصاری اظهار داشت: توصیه می شود که مردم و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی 110 اطلاع دهند.
کهگیلویه و بویراحمد بیش از 250 گردشگاه طبیعی و فصلی دارد که کوه گل سی سخت، رودخانه سادات باشت، چشمه موگرمو کهگیلویه، آبشار تنگ کبوتری یاسوج، منطقه سیاحتی بی رحکون، شلال دان باشت و طبیعت طسوج چرام از مناطق مهم سیاحتی و گردشگری این استان است.
کهگیلویه و بویراحمد 2 هزار اثر تاریخی دارد که از این تعداد حدود 700 مورد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
پل ‌ها، آتشگاه ‌ها، قلعه ‌ها، گنبدها و دیگر بناهای تاریخی در کهگیلویه و بویراحمد شامل بافت قدیم شهر تاریخی دهدشت از دوره اسماعیلیه، سنگ تراشیده ˈدوگور دوپاˈ در باشت، پل خیری محمدخان گچساران و پل تاریخی برین در ورودی باشت از جمله این آثار دیدنی است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.