به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ساماندهی بافت‌های فرسوده و محیط زیست نیز از جمله اولویت های اساسی استان در سال آینده است که باید در این 2 زمینه نیز تلاش ویژه ای کرد.
وی تصریح کرد: البته تمرکز بر روی موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری به معنای پول پاشی‌های بی‌حساب‌وکتاب نیست و ارتباطات سیاسی، اداری، طایفه‌ای و قومی نباید در اعطای تسهیلات و اعتبارات دخیل شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت کامل و دقیق بر توزیع اعتبارات و تسهیلات بانکی صورت گیرد و متولیان امر باید پاسخگوی هرگونه انحراف در مسیر توزیع این اعتبارات باشند.
احمدی موضوع محیط‌زیست و تخریب‌های روزافزون و تعرض به منابع ملی را یادآور شد و گفت: تغییر کاربری‌های غیراصولی و سوءاستفاده از منابع ملی و زیست‌محیطی در این استان به‌شدت رو به افزایش و نگران‌کننده است.
وی خواستار آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال از مهمانان نوروزی شد و گفت: جهت‌گیری برنامه‌ها در این ایام بیشتر با رویکرد و تمرکز بر امیدبخشی، نشاط و ایجاد حس همبستگی، همدلی و نوع‌دوستی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت شفاف‌سازی، مستندسازی خدمات و امور توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی تأکید کرد و گفت: این مهم در زمینه بکارگیری نیروها و یا برگزاری مناقصه‌های عمرانی بیشتر مورد تأکید است.
احمدی یکی از برنامه‌های اساسی مدیران اجرایی را واگذاری امور به بخش خصوصی دانست و گفت: این مهم در کنار جذب اعتبارات متمرکز ملی و رعایت حقوق شهروندی و رضایتمندی مردم از شاخص‌های اصلی در ارزیابی مدیران است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود اجرای برجام و تلاش تیم مذاکره کننده کشورمان را توفیق و دستاوردی ارزشمند در سیر تحولات و تاریخ سیاسی ایران دانست و تأکید کرد: برجام؛ نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل بوده است.
احمدی گفت: برجام و قدرت تیم مذاکره کننده ایران نشان داد که جمهوری اسلامی به همان میزان که در عرصه سخت افزاری و قدرت بازدارندگی دارای توان و اقتدار روزافزون است در عرصه نرم و قدرت منطق و مذاکره نیز در دنیا سرآمد است.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.