به گزارش ایرنا، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که 2 دوره پیاپی نائب قهرمان لیگ را به دست آورده بود و عنوان هفتمی جام باشگاه ای جهان و مقام چهارم جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در کارنامه افتخارات خود داشت برای نخستین بار بر سکوی نخست لیگ برتر هندبال ایران ایستاد تا رنگین کمان موفقیت‌های خود را تکمیل کرده است.
هندبالیست‌های جوان نفت و گاز گچساران با پشتکار، پشتوانه تماشاگران و مسئولان ورزش برای نخستین بار در تاریخ جام برتر هندبال ایران را به این شهرستان آوردند.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های سی امین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران از 14 بازی، 12 پیروزی و 24 امتیاز کسب کردند.
نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته سیزدهم 369 گل وارد دروازه حریفان و 303 گل دریافت کرده دارای یکی از قوی‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ برتر هندبال کشور بوده است.
بیشترین تفاضل گل لیگ برتر هندبال امسال با 66 در اختیارتیم هندبال نفت و گاز گچساران است.
شهرداری کازرون با 11 برد یک تساوی 23 امتیاز 367 گل زده، 349 گل خورده و تفاضل گل 18 نائب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران امسال شد.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده بود و بر اساس برنامه زمان بندی روز 16 اسفند با جشن قهرمانی نفت و گاز گچساران در کازرون به پایان رسید.
تیم نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال بانوان نیز با 10 پیروزی، 2 تساوی یک باخت و 20 امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد.
بانوان گچسارانی با 334 گل زده،233 گل خورده و تفاضل گل 101 افتخارآفرین شد.
در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تاسیسات دریایی تهران با 10 پیروزی، یک تساوی و یک باخت و 21 امتیاز قهرمان شد.
این تیم 310 گل وارد دروازه حریفان کرده و 230 گل خورده و تفاضل گل 80 قهرمان شد.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران از سال 1385 سابقه حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد.
قهرمانی در لیگ دسته اول ایران و چندین سال حضور در لیگ برتر هندبال کشور از افتخارات تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران است.
نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر، امسال با تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال شاهین شهر، هیات هندبال کردستان، شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان بازی می‌کند.
تیم هندبال مردان نفت و گاز شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد 18 تیم در لیگ‌های مختلف کشوری دارد.
این شهرستان 36 هیات ورزشی فعال و حدود هشت هزار نفرورزشکار سازمان یافته دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.