سرهنگ سید عبدالنبی میری سوق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز وشنبه دگذشته مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یاسوج – اصفهان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار ۳۰ کیلو گرم تریاک و مقدار ۵۰۰ گرم بذر خشاش که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دنا بیان کرد:در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی،با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 2تن و 500کیلوگرم انواع مخدر در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد کشف شده است.
بیشترین میزان کشف مواد مخدر در سال های اخیر در محور های یاسوج به اصفهان و شیراز به یاسوج بوده است.
بیشترین ماده افیونی کشف شده در استان با بیش از 2 تن مربوط به تریاک بوده و حشیش، هروئین و شیشه در رده های بعدی قرار دارند.
میزان کشف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش یافته است.
بر اساس آمار نیروی انتظامی، چهار هزار و 416 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 95 در استان کشف شد.
کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.