غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای طرح های حوزه های راهسازی، بهداشت و درمان، احیای بافت های فرسوده تجاری و مسکونی، توسعه فضای سبز و دیگر بخش ها هزینه شده است.
وی محل تامین اعتبار طرح های عمرانی شهرستان گچساران را سه درصد نفت، حق آلایندگی و بودجه های استانی و سایر بخش ها ذکر کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ساخت جاده گچساران بی بی حکیمه، چهار خطه گچساران بهبهان، ساماندهی خیابان بلادیان، سینمای گچساران را از مهمترین این طرح ها ذکر کرد.
تاجگردون بیان کرد: عملیات اجرایی 2 طرح بزرگ آبرسانی به زمین های کشاورزی گچساران در آینده نزدیک شروع می شود.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح ها در خیرآباد، لیشتر،آبرزی و انگشترک آغاز خواهد شد.
وی سرعت خوب اجرای طرح پتروشیمی گچساران و چند طرح اشتغالزای دیگر در این شهرستان را یادآور شد و گفت:تلاش برای کاهش بیکاری در گچساران از راهبردهای توسعه این منطقه است.
تاجگردون شمار بیکاران شهرستان گچساران را 12 هزار نفر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه2 بیمارستان و یک کلینیک درمانی هم اکنون در شهرستان گچساران در دست ساخت است گفت: زیرساخت های درمانی این خطه با افتتاح این طرح ها متحول خواهد شد.
وی طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان را از خدمات خوب دولت یازدهم در گچساران دانست و افزود: این طرح زمینه ایجاد سرپناه امن برای ساکنان محله های فقیر نشین را فراهم کرده است.
تاجگردون از مسئولان برای اجرای با دقت و سرعت طرح ساماندهی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان و از کسبه این بازار برای تعامل با مسئولان قدردانی کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بیان کرد: بهره برداری از طرح ساماندهی خیابان بلادیان مبلمان و سیمای این شهر نفت خیز را متحول می کند.
تاجگردون افزایش بودجه عمرانی نفت برای مناطق نفتخیز و اختصاص اولین بودجه آلایندگی به شهرداری دوگنبدان در دولت های یازدهم و دوازدهم را از دیگر خدمات به مردم این خطه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه امسال 800 میلیارد ریال به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافته افزود: زمینه افزایش زیرساخت های شهری با این بودجه فراهم شده است.
تاجگردون با اشاره به ساخت چندین پارک محله ای در گچساران در دولت یازدهم برای بهبود شاخص های رفاهی از افتتاح طرح بزرگ دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان در تعطیلات نوروزی سال 1397 خبر داد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 2هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه برای ساخت تونل گردنه دیل در گچساران پیش بینی شده است.
تاجگردون افزود: ساخت تونل در گردنه دیل از برنامه های مهم دولت برای توسعه گچساران است که مراحل مقدماتی مزایده آن انجام شده و به زودی از محل روستای آبریگون کلنگ زنی خواهد شد.
تاجگردون ادامه داد: این طرح دهستان بویراحمد گرمسیری در شهرستان گچساران را به بنادر جنوبی متصل می کند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ساخت تونل در گردنه دیل که منجر به از بن بست خارج شدن روستاهای بویراحمد گرمسیری خواهد شد را از آرزوهای مردم این مناطق دانست.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
/1662/8143
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.