کامروز امینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمونه های انجام شده برای احراز هویت به آزمایشگاه ژنتیک استان فارس ارسال شده است.
وی تصریح کرد: این تعداد بافت انسانی یافت شده مشخص نیست که مربوط به چه تعداد از جانباختگان این سانحه هوایی است.
وی ابراز داشت: ظرف روزهای آینده و با اعلام نتیجه ازمایشات و نمونه برداری ها در آزمایشگاه ژنتیک استان فارس این موضوع مشخص می شود.
امینی ابراز داشت: 30 مورد از 51 بافت انسانی یافت شده مربوط به روز گذشته بوده که در قالب سه محموله به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بقایای کشف شده و محموله های دیروز به نسبت محموله های یافت شده در روزهای گذشته سالم تر و تا حدودی کامل تر بوده است.
وی ادامه داد: البته آزمایش های زنتیکی از اعضای خانواده های افراد جانباخته ظرف روزهای گذشته و از زمان بروز این سانحه انجام شده است.
در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
همچنین بخش هایی از هواپیمای سقوط کرده یاسوج که احتمالا جعبه سیاه هواپیما باشد روز شنبه گذشته توسط تیم هیا متخصص از کوهنوردان پیدا شد که امروز صبح نیز به پایین کوه منتقل و تحویل شورای تامین شهرستان دنا شد.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.