محمدعلی غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مودیان دارای بدهی مالیاتی باید تا پایان اسفند سال جاری اقدام به پرداخت اصل بدهی خود کنند تا از حداکثر بخشودگی این قانون بهره مند شوند.
وی حمایت اداره کل امورمالیاتی از بخش تولید را یادآورشد وگفت: ازسوی سازمان امورمالیاتی، مالیات بخش تولید پنج درصد کاهش یافته است.
وی به نقش پرداخت مالیات و تامین منابع برای توسعه متوازن اشاره و تصریح کرد: سالانه ازمحل درآمدهای مالیاتی و عوارض آلایندگی کمک های خوبی به شهرداری هاو دهیاری های کهگیلویه وبویراحمد صورت می گیرد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: در 10ماه گذشته سال جاری افزون بر552 میلیارد و 552 میلیون ریال به شهرداری ها و دهیاری های این استان از محل عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.
غفاری اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش محسوسی را نشان می دهد.
وی اظهارداشت: از این میزان پرداختی از محل عوارض آلایندگی و مالیات برارزش افزوده درسال جاری حدود 70درصد به شهرداری ها و 30درصد به حساب 553دهیاری ها،روستا ومناطق عشایری واریز شد.
غفاری گفت در سال گذشته بیش از 427میلیاردریال بین دهیاری ها وشهرداری ها این استان توزیع شد که بیش از272 میلیاردو 883میلیون ریال از این مبلغ به حساب شهرداری ها و افزون بر199میلیارد و 483 میلیون ریال به حساب دهیاری ها وروستاهاواریز شد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.