به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون جمعه شب در جمع گروهی از مردم شهرستان گچساران افزود: ساخت تونل در گردنه دیل از برنامه های مهم برای توسعه گچساران است که مراحل مقدماتی مزایده آن انجام شده و به زودی از محل روستای آبریگون کلنگ زنی خواهد شد.
تاجگردون ادامه داد: این طرح دهستان بویراحمد گرمسیری در شهرستان گچساران را به بنادر جنوبی متصل می کند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ساخت تونل در گردنه دیل که منجر به از بن بست خارج شدن روستاهای بویراحمد گرمسیری خواهد شد را از آرزوهای مردم این مناطق دانست.
تاجگردون همچنین از افتتاح طرح بزرگ ساخت دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان در تعطیلات نوروزی سال 1397 خبر داد.
تاجگردون بیان کرد: شروع عملیات اجرایی سه طرح بزرگ آبرسانی به زمین های کشاورزی شهرستان های گچساران و باشت در آینده نزدیک از دیگر طرح های مهمی است که می تواند به افزایش درآمد مردم منطقه کمک کند.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح ها در دشت باشت، خیرآباد لیشتر،آبرزی و انگشترک آغاز خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلام با اشاره به اینکه 15هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان های گچساران و باشت در آینده نزدیک آبی می شود افزود: چشم انداز حوزه کشاورزی این 2 شهرستان روشن است.
وی سرعت خوب اجرای طرح پتروشیمی گچساران و چند طرح اشتغالزای دیگر در این شهرستان را یادآور شد و گفت: بهره برداری از این طرح ها می تواند به رونق اشتغال در این خطه کمک کند.
تاجگردون با بیان اینکه سه بیمارستان هم اکنون در شهرستان های گچساران و باشت در دست ساخت است و یک بیمارستان 100 تختخوابی در سال جاری بهره برداری شده است گفت: زیرساخت های درمان این خطه با افتتاح این طرح ها متحول خواهد شد.
وی طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان را از خدمات خوب دولت یازدهم در گچساران ذانست و افزود: این طرح زمینه ایجاد سرپناه امن برای ساکنان محله های فقیر نشین را فراهم کرده است.
تاجگردون از مسئولان برای اجرای با دقت و سرعت طرح ساماندهی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان و از کسبه این بازار برای تعامل با مسئولان قدردانی کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بیان کرد: بهره برداری از طرح ساماندهی خیابان بلادیان مبلمان و سیمای این شهر نفتخیز را متحول می کند.
تاجگردون افزایش بودجه عمرانی نفت برای مناطق نفخیز و اختصاص اولین بودجه آلایندگی به شهرداری دوگنبدان در دولت های یازدهم و دوازدهم را از دیگر خدمات به مردم این خطه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه امسال 800 میلیارد ریال به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافته افزود: زمینه افزایش زیرساخت های شهری با این بودجه فراهم شده است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.