به گزارش ایرنا، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی چهارشنبه شب در جمع خانواده‌های شاهد و ایثارگر گچساران افزود: خدمت رسانی به جانبازان زیر 25 درصد برای نخستین بار یکی از مهمترین اقدام‌های چهار سال گذشته به جامعه ایثارگران است.
وی بیان کرد: والدین شهدا برای نخستین بار در این دولت از خدمات پرستار بهره مند شدند.
عضو فراکسیون ایثارگری مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: گنجاندن خدمات مسکن ایثارگران پس از 2 سال وقفه در لایحه بودجه از دیگر فعالیت‌های ماندگار در چهار سال اخیر به ایثارگران بوده است.
وی ابراز داشت: رژیم بعثی عراق 486 بار به خاک کشورمان تجاوز کرد و با ایثارگری فرزندان این آب و خاک حتی نتوانست یک وجب از سرزمین ما را تصاحب کند.
جعفرزاده ایمن آبادی بیان کرد: ایران اسلامی 230 هزار شهید و 500 هزار جانباز و آزاده دارد.
وی تصریح کرد: تحقق اشتغال پایدار از مهمترین خواسته‌های جامعه ایثارگری است که با توجه به جمعیت جامعه هدف نیازمند همت مضاعف مسئولان است.
عضو فراکسیون ایثارگری مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: خدمت به ایثارگران و خانواده شاهد وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: نگاه عادلانه و به دور از تبعیض به ایثارگران و خانواده شهدا از اولویت‌های مسئولان است.
غلامرضا تاجگردون افزود: ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران باید با سرعت و ذقت بیشتری انجام گیرد.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از والدین شهدای دنیای فانی را وداع گفته‌اند و بقیه سالمند هستند تصریح کرد: مسئولان فرصت زیادی برای خدمت به پدر و مادران شهدا ندارند.
در این آئین نمایندگان ایثارگران و خانواده شاهد تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران را به‌عنوان خواسته اصلی خود مطرح کردند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد بیش از 600 جانباز بالای 25 درصد و 359 شهید و بیش از 100 آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی و میهن کرده است.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.