سید ضیاء هاشمی عصر چهارشنبه در مراسم یادبود جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج که در مسجد نور تهران برگزار شد به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، استانی است که در معرض و دشواری ها و سختی هایی قرار گرفته و باید در برابر مصیبت ها همیشه شکیبا بود.
وی با بیان اینکه طبیعت زیبای کهگیلویه و بویراحمد، همیشه نماد مهر و محبت است و تلخی این حادثه با موفقیت هایی که در استان شاهد هستیم، جبران شود.
به گفته مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی شکیبایی خانواده های محترم این حادثه منشا اجر بیشتر در دنیا برای خانواده ها و آخرت برای جانباختگان این حادثه شود.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 65 مسافر و خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.