اسماعیل احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتابخانه محله رادک به طول 280 متر مربع و با اعتباری بیش از چهار میلیاردو 130 میلیون ریال در حال اجراست.
احمدی ابراز کرد: بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان با اعتباری به مبلغ 120 میلیارد ریال در حال اجراست که از این میزان اعتبار تاکنون 50 میلیارد ریال جذب شده است.
احمدی پیشرفت فیزیکی این طرح را 50 درصد اعلام کرد و افزود: در این طرح 6 هزار مترمربع پیاده‌رو،10 هزار مترمربع سنگ‌فرش و هفت هزار متر فضای روباز ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: ساخت مدرسه 2 طبقه محله رادک با 12 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های در حال اجرای این اداره در بافت فرسوده دوگنبدان است.
احمدی اظهار داشت: عملیات اجرایی پایگاه سلامت در این بافت فرسوده دوگنبدان بزودی آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی امسال به طرح‌های عمرانی گچساران اختصاص یافت.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: پنج طرح ساختمانی اداری در زمینه‌های مختلف با اعتباری افزون بر 111 میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان در دست اجراست.
احمدی افزود: این طرحها شامل مجتمع فرهنگی و هنری، مصلی گچساران، محوطه سازی مجتمع فرهنگی هنری، تکمیل محوطه سازی مصلی دوگنبدان و مجتمع هنری پردیس است.
وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را 20 تا 90 درصد ذکر کرد.
بر اساس طرح احیای بافت فرسوده دوگنبدان سه هزار و 700 واحد مسکونی این شهر تا سه سال آینده با یک هزار و 470 میلیارد ریال اعتبار نوسازی خواهد شد.
طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که سال 1387 تصویب شده بود چند سال به دلیل نبود اعتبار راکد بود اما در دولت یازدهم مورد توجه جدی مسئولان قرار گرفت.
20 هزار نفر در واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ساکن هستند.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.